آغاز جانمایی غرفه‌های دهمین نمایشگاه در و پنجره تهران

پنجره‌ایرانیان؛ جانمایی غرفه‌ها در دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران از روز دوشنبه 12 شهریورماه 97 آغاز خواهد شد.
  • شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 20:23

جانمایی اولین گروه متقاضیان (گروه آلومینیوم) جهت مشارکت در دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه 12 شهریورماه 97 آغاز خواهد شد.

متقاضیان این گروه ضروری است از ساعت تعیین‌شده به وب‌سایت نمایشگاه مراجعه کرده و از قسمت ورود به پنل کاربری، username و password خود را که به هنگام انجام پیش ثبت‌نام از همین وب‌سایت دریافت و وارد کنند.

همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده است، غرفه‌های ویژه خارج از سیستم جانمایی آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. لذا متقاضیانی که غرفه ویژه آن‌ها مشخص و معرفی شده است نیازی به انتخاب غرفه به‌صورت آنلاین ندارند.

با توجه به اینکه سالن مربوط به گروه آلومینیوم شامل سالن‌های ۳۱A و ۳۱B است، این گروه فقط امکان دسترسی و رؤیت همین دو سالن را خواهند داشت و امکان باز شدن سالن‌های دیگر و رؤیت آن‌ها وجود ندارد.

اولین فاکتور در انتخاب غرفه‌ها، اولویت زمانی مراجعه به وب‌سایت است. بدیهی است متقاضیانی که زودتر به سایت مراجعه کنند امکان انتخاب‌های بیشتری خواهند داشت.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد تخصصی در حوزه صنعت در و پنجره در منطقه خاورمیانه، از تاریخ ۳ تا ۶ بهمن‌ماه سال 97 توسط شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال