ثبت‌نام نخستین نمایشگاه آنلاین تخصصی کشور در ایران پلاست

پنجره‌ایرانیان؛ ستاد برگزارکننده چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست اعلام کرد: از هفته اول آذرماه جاری ثبت نمایشگاه آنلاین ایران پلاست (نمایشگاه مجازی) آغاز شده است.
  • شنبه 15 آذر 1399 ساعت 11:15

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از ستاد خبری ایران پلاست؛ با ایجاد زیرساخت و بسترسازی‌های لازم، از هفته اول آذرماه ثبت‌نام در نمایشگاه آنلاین ایران پلاست آغاز شده است. این رویداد نمایشگاهی مهم دی‌ماه سال جاری برای نخستین بار در کشور و ویژه حوزه پایین‌دستی صنعت نفت اجرا می‌شود.

از اهداف برگزاری نمایشگاه آنلاین ایران پلاست (مجازی) در چهاردهمین دوره می‌توان به شرایط حاضر تحریم و رفع مشکلات و چالش‌های حضور و مشارکت شرکت‌های خارجی در این رویداد و نیز پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 اشاره کرد. ایران پلاست در ادوار گذشته در قالب نمایشگاه‌های مجازی شاهد برپایی فضای استاتیک برای مشارکت‌کنندگان بوده است، اما در چهاردهمین دوره برای اولین بار با هدف ارتباط دینامیک و پویا میان مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه آنلاین طراحی و اجرا می‌شود.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از 5 تا 8 دی‌ماه 1399 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است، جزئیات بیشتری از رویکرد این نمایشگاه و ارائه سایر امکانات آن به‌تدریج از طریق این ستاد و سایت رسمی iranplast.ir منتشر می‌شود.

 


ثبت نظر

ارسال