آغاز جانمایی مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

پنجره‌ایرانیان؛ مسئول امور نمایشگاهی اتاق تعاون گفت: تاکنون جانمایی 468 شرکت فعال در حوزه ساختمان در سالن‌های داخلی و فضای باز نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان انجام شده است.
  • چهارشنبه 25 تیر 1399 ساعت 22:35

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، علی مطیع جهانی معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات و مسئول امور نمایشگاهی اتاق تعاون با اعلام این خبر گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران در مساحتی بالغ بر۵۲ هزار متر مربع در تاریخ  ۱۹ تا ۲۲ مردادماه سال جاری در بیش از ۲۰ گروه کالایی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به  شیوع بیماری و نظرات و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا مبنی بر جلوگیری از اجتماعات، مدارک مورد نیاز حضور در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران به صورت غیر حضوری دریافت شد.

وی در خصوص برنامه‌های ویژه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران ابراز داشت: دومین دوره گالری معماران جوان فستیوال ملی معماران و کارفرمایان با مشارکت دانشگاه‌های منتخب معماری و شهرسازی، انجمن‌ها و اصناف معماری و شهرسازی، دفاتر حرفه‌ای معماران برتر کشور، تامین‏‌کنندگان مصالح ساختمانی، سرمایه‏‌گذاران، معماران جوان و شرکت‏های سازنده در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران افتتاح می‌شود.

به گفته این مقام مسئول این فستیوال در سالن ۴۰ نمایشگاه امسال برگزار خواهد شد. مطیع جهانی در بخش دیگری از این گفتگو به برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد متناسب با حوزه ساختمان خبر داد و گفت: کارگاه‌های آموزشی در حاشیه نمایشگاه بیستم با توجه به شرایط حاضر و متناسب با مقتضیات بخش ساختمان برنامه‌ریزی شده که برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در ادامه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا و اولویت سلامت مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با همکاری ستاد مدیریت کرونا و شرکت‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی، تمهیدات خاصی در نمایشگاه بیستم لحاظ شده است.


ثبت نظر

ارسال