یک هفته تا آغاز دوازدهمین نمایشگاه دروپنجره تهران

پنجره‌ایرانیان؛ درحالی‌که تا آغاز به کار بزرگ‌ترین رویداد صنعت دروپنجره کشور تنها یک هفته زمان داریم، فعالان این صنعت تلاش می‌کنند تا در دومین دوره برگزاری نمایشگاه دروپنجره تهران در فصل تابستان، تجربه متفاوت و مطلوب‌تری را رقم بزنند.
  • پنجشنبه 5 تیر 1399 ساعت 6:7

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران از روز پنجشنبه 12 تیرماه فعالیتش را آغاز می‌کند. این در حالی است که با توجه به بروز تاخیر در آغاز فعالیت‌های نمایشگاهی کشور در سال ۱۳۹۹ به سبب شیوع ویروس کرونا و به‌منظور حصول اطمینان از تثبیت شرایط پایدار جهت برگزاری نمایشگاه‌ها، تقویم نمایشگاهی کشور دستخوش تغییراتی شده است. بر همین اساس دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران نیز با اندکی تاخیر و در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید 19 تاثیرات گسترده‌ای بر بخش‌های مختلف به‌ویژه فعالیت‌های تجاری و بازرگانی بسیاری از کشورها گذاشته و کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نیست. لذا انتظار می‌رود با توجه به ادامه‌دار بودن این موضوع تمهیداتی اندیشیده و تصمیماتی اتخاذ شود تا در کنار توجه به ‌سلامت عمومی جامعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت‌های عمده اقتصادی نیز متوقف نشده و به این بخش از جامعه فشار بیشتری وارد نشود.

بر همین اساس شورای سیاست‌گذاری برگزاری نمایشگاه‌ها نشستی به‌منظور تدوین پیش‌نویس پروتکل بهداشتی برگزاری نمایشگاه‌ها با استفاده از منابع مختلف ازجمله اطلاعیه انجمن جهانی نمایشگاه‌ها (یوفی) و بررسی‌های کارشناسان صنعت نمایشگاهی کشور و ‌دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار کرد. در این نشست تمهیدات و تصمیمات لازم به‌منظور ایمن شدن محیط نمایشگاه‌های سال ۹۹ مانند رعایت فاصله مجاز اجتماعی میان بازدیدکنندگان و غرفه‌داران، فراهم کردن تجهیزاتی همچون تونل ضدعفونی‌کننده در ورودی سالن‌ها، اسپری الکل در غرفه‌ها و ماسک برای بازدیدکنندگان و... اتخاذ شد. در همین رابطه و برای نخستین بار در کشور، تمامی مبادی ورودی و خروجی نمایشگاه بین‌المللی تهران مجهز به تونل‌های ضدعفونی‌کننده افراد ویژه مبارزه با ویروس کرونا شد.

گفتنی است، نشریه پنجره‌ایرانیان همانند سال‌های گذشته با برپایی غرفه در محل همیشگی خود یعنی ورودی سالن میلاد پذیرای عموم بازدیدکنندگان و فعالان صنعت دروپنجره کشور خواهد بود.

 


ثبت نظر

ارسال