حضور کیان رنگین در نمایشگاه رنگ و رزین تهران

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت کیان رنگین در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت تهران (IPCC-2019) حضور یافت.
  • شنبه 23 آذر 1398 ساعت 20:31

شرکت کیان رنگین جهت عرضه محصولات و آخرین دستاوردهای خود با برپایی غرفه در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت تهران پذیرای عموم بازدیدکنندگان بود. نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، کامپوزیت و صنعت آبکاری تهران، در تاریخ 18 تا 21 آذرماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه رنگ و رزین تهران (IPCC) مهم‌ترین و برجسته‌ترین رویداد حوزه رنگ و پوشش در تمام منطقه خاورمیانه است. در طول ١8 دوره برگزاری، این نمایشگاه همواره موردتوجه فعال‌ترین دست‌اندرکاران زمینه تخصصی مربوطه قرار گرفته تا ضمن معرفی جدیدترین دستاوردها، بتواند محصولات و نوآوری‌های خود را به خاورمیانه و بازارهای بزرگ‌تر جهانی ارائه کند. در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت رنگ، رزین و صنعت آبکاری ۲۳۰ تولیدکننده داخلی و ۴۰ شرکت خارجی از کشور‌های اسپانیا، امریکا، فرانسه، چین، هند، آلمان، تایوان، کره جنوبی، روسیه، ایتالیا، سوئد، ترکیه، امارات متحده عربی، یونان، عراق، افغانستان و آذربایجان حضور پررنگ داشتند. این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و به همت مجموعه بانیان امید در فضایی بالغ‌بر ۲۶ هزار مترمربع برپا شد و شرکت‌کنندگان در آن، جدیدترین توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای تخصصی جهت تبادل‌نظر مدیران بلندپایه، مشارکت‌کنندگان و سمینار نوآوری در عرضه تولید و خدمات با حضور استادان مطرح دانشگاه‌های کشور و دانشگاه برلین آلمان از دیگر برنامه‌های نمایشگاه امسال بود.

گفتنی است، شرکت کیان رنگین در زمینه تولید رنگ پودر شیمی و رنگ‌های الکترواستاتیک در کشور فعالیت می‌کند.

 


ثبت نظر

ارسال