حضور آلوکد در نمایشگاه «کمپین نما، هویت شهر ما» منطقه ٢ تهران

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آلوم کاردینه (آلوکد) در کارگاه و نمایشگاه «کمیته نما، هویت شهر ما» که مردادماه 98 در شهرداری منطقه 2 تهران برگزار شد، حضور یافت.
  • پنجشنبه 28 شهریور 1398 ساعت 0:52

همایش سراسری و تخصصی «کمپین نما هویت شهر ما» صبح روز چهارشنبه شانزدهم مردادماه 1398 با حضور جمعی از اعضای هیات ‌علمی دانشگاه‌ها، مدیران معاونت شهرسازی شهرداری تهران، معماران، طراحان و مجریان پروژه‌های ساختمانی در محل سالن کنفرانس شهرداری منطقه ٢ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ٢، در این همایش یک‌روزه رسول کشت پور، شهردار منطقه ٢، مهدی صالحی، مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و در پی آن اساتید برجسته معماری دانشگاه‌ها از دغدغه‌های خود در خصوص سیمای شهری و تأثیر نماهای سازگار با فرهنگ ایرانی ـ اسلامی بر شهر، سخن گفتند.

در خاتمه همایش «کمیته نما، هویت شهر ما» از طراحان و سازندگان برتر منطقه 2 که به‌واسطه ارائه طرح‌های معماری برتر و تعامل بهتر با کمیته نمای منطقه 2 در راستای کمک به ارتقای کیفیت معماری و نمای منطقه قدم برداشتند، تقدیر شد.

گفتنی است، در حاشیه همایش مذکور نمایشگاه مصالح استاندارد ساختمانی و نیز نمایشگاه نماهای شاخص مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران و نماهای شاخص منطقه ٢ به‌طور جداگانه برگزار شد که شرکت آلوم کار دینه (آلوکد) با برپایی غرفه در این نمایشگاه حضور یافت.


ثبت نظر

ارسال