پس از سال‌ها انتظار و رایزنی قطعی شد؛

جابه‌جایی تاریخ برگزاری نمایشگاه دروپنجره تهران در سال آینده

پنجره‌ایرانیان؛ تغییر زمان برگزاری «نمایشگاه تخصصی دروپنجره و صنایع وابسته تهران 98» پس از سال‌ها انتظار مشارکت‌کنندگان و رایزنی‌های فراوان مدیران نمایشگاه، قطعی شد و تاریخ دقیق برگزاری این نمایشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.
  • چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 9:56

بنا بر اخبار رسیده از ستاد برگزاری نمایشگاه دروپنجره تهران، زمان برگزاری نمایشگاه تخصصی دروپنجره و صنایع وابسته تهران که حوالی بهمن‌ماه هرسال برگزار می‌شد در سال 1398 تغییر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، یازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی دروپنجره تهران در نیمه اول سال 98 برگزار می‌شود و تاریخ قطعی آن نیز به‌زودی اعلام خواهد شد. تاریخ برگزاری نمایشگاه تخصصی دروپنجره و صنایع وابسته تهران که بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت دروپنجره کشور است چندان مورد رضایت فعالان صنفی و بعضا مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه نبوده است.

در خردادماه امسال فرهاد امینیان، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین‎المللی دروپنجره تهران، طی گفتگوی اختصاصی با نشریه پنجره‌ایرانیان از تلاش‎های چندین ساله خود برای تغییر زمان نمایشگاه خبر داده و قول داده بود که این مهم تا سال 1398 محقق شود.

نشریه پنجره‌ایرانیان به‌عنوان رکن خبری صنعت دروپنجره کشور امیدوار است این جابه‌جایی موجبات رضایت شرکت‌ها و فعالان صنعت دروپنجره را بیش‌ازپیش فراهم کرده و شاهد رونق هرچه بیشتر این صنعت در سال‌های آتی باشیم.

گفتنی است، دهمین دوره نمایشگاه تخصصی دروپنجره و صنایع وابسته تهران از 3 تا 6 بهمن‌ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال