حضور دکتر وین در شصتمین نمایشگاه بین‌المللی سوریه

پنجره‌ایرانیان؛ دکتر وین در شصتمین نمایشگاه بین‌المللی سوریه در شهریورماه 1397 در شهر دمشق حضور یافت.
  • دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 11:49

دکتر وین، تولیدکننده پروفیل‌های در و پنجره یو.پی.وی.سی در شصتمین نمایشگاه بین‌المللی سوریه که از 15 تا 24 شهریورماه سال جاری در شهر دمشق برگزار ‌شد، حضور فعال داشت.

شصتمین نمایشگاه بین‌المللی سوریه با شعار «بزرگواری شرق ابتدایش دمشق است» شب پنجشنبه 15 شهریورماه 97 با حضور عماد خمیس نخست‌وزیر سوریه و 1700 شرکت داخلی و خارجی از 48 کشور جهان در شهرک نمایشگاهی دمشق گشایش یافت. نمایشگاه دمشق که سابقه برگزاری آن به سال 1954 میلادی می‌رسد، یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های تجاری در منطقه خاورمیانه و بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی سوریه محسوب می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران با 54 شرکت در شصتمین نمایشگاه بین‌المللی اقتصادی دمشق حضور داشت. شصتمین نمایشگاه بین‌المللی دمشق که به مدت 10 روز در پایتخت سوریه برگزار شد، فرصتی برای عرض‌اندام شرکت‌ها و تجار ایرانی بود که باید از آن به نحو شایسته‌ای بهره‌مند ‌می‌شدند. دکتر وین که یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید مقاطع مختلف پروفیل در و پنجره یو.پی.وی.سی در کشور است به همین منظور در این نمایشگاه حضور یافت.

گفتنی است، شرکت‌های خودروسازی، لوازم‌خانگی، صنایع و مواد غذایی، مصالح ساختمانی، خدمات کشاورزی، نرم‌افزار و سخت‌افزار، بهداشتی و درمانی، لوازم‌آرایشی و برق و ساختمان از مهم‌ترین شرکت‌کنندگان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی دمشق بودند.

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال