نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز برگزار شد

پنجره‌ایرانیان: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی تبریز اردیبهشت‌ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برگزار شد.
  • چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 0:15

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته تبریز به مدت 4 روز از 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز میزبان فعالان و علاقه‌مندان عرصه صنعت ساختمان و صنایع وابسته بود. هم‌زمان با این نمایشگاه، بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حرارتی، برودتی و سیستم‌های تهویه نیز دائر بود.

در این نمایشگاه‌ها تولیدکنندگانی از 12 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، یزد، مرکزی، البرز، قزوین، گیلان، همدان، فارس و نمایندگی‌هایی از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، فرانسه، مالزی، اوکراین و تایوان شرکت داشتند.

انواع مصالح ساختمانی، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، سنگ‌های ساختمانی و تزئینی، انواع سیم و کابل، ماشین‌آلات بتنی و صنعتی، چینی و سرویس بهداشتی، انواع کف‌پوش‌ها، آسانسور و قطعات وابسته، کلید و پریز، در و پنجره‌های یو.پی.‌وی.‌سی، تجهیزات نقشه‌برداری، فن‌کوئل، چیلر، دیگ‌های بخار، مبدل‌های حرارتی برودتی، سیستم‌های تهویه مطبوع، ضد فیلتر، ترموستات تاسیساتی، کوره‌های هوای گرم و دستگاه‌های گرم‌کننده‌ تابشی ازجمله تولیدات عرضه‌شده در این نمایشگاه‌ها بود.

به گفته حبیب ماهوتی مدیرعامل بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی تبریز، این نمایشگاه از نظر کیفیت 50 درصد و از نظر تعداد مشارکت کننده 23 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
گفتنی است، نشریه پنجره‌ایرانیان ضمن حضور در این نمایشگاه با تعدادی از فعالان صنعت در و پنجره حاضر در نمایشگاه گفتگوهایی انجام داده است که مشروح آن در شماره آتی نشریه منتشر خواهد شد.



























ثبت نظر

ارسال