دومین جلسه هماهنگی همایش نما برگزار شد

اجرای صحیح نماهای ساختمانی؛ دغدغه‌ امروز مدیریت شهری

پنجره‌ایرانیان؛ دومین جلسه هماهنگی همایش نما با محوریت مصالح و جزییات اجرایی 22 دی‌ماه با حضور موسوی، مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی شهرداری تهران، نادری، معاون مدیرکل ساختمان معماری و شهرسازی، الهه رادمهر عضو هیات‌ مدیره نظام‌مهندسی تهران و با حضور چند تن از تولیدکنندگان مصالح مرتبط با پوشش‌های ساختمان برگزار شد.
  • شنبه 29 دی 1397 ساعت 13:11

به گزارش صما در ابتدای این جلسه مجید نادری معاون اداره کل معماری ساختمان شهرداری تهران گفت: همایش نما که قرار است از نهم تا یازدهم بهمن‌ماه سال جاری برگزار شود، سعی دارد در مسیر مناسب کمیته‌های نما شکل بگیرد.

نادری گفت: محوریت اصلی همایش نما شامل آسیب‌شناسی نمای ساختمان از منظر جزئیات اجرایی، نگهداری نما، ضوابط نظارت در طراحی و ساخت نما، نقش‌نما در بهینه‌سازی مصرف انرژی و ضرورت‌های اجرایی نما به‌منظور رعایت ایمنی است که همه این موارد برای کمیته‌های نما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در خصوص اهداف این همایش نیز گفت: اهداف این همایش شامل آسیب‌شناسی نمای ساختمان، معرفی مصالح ساختمانی نما که متناسب با الگوی بومی شهرها، مصالح ساختمانی استاندارد، معرفی نماهای برتر، روشنگری و توجیه مردم برای ایجاد مطالبه‌گری از سازندگان برای استفاده از نماهای الگو و معرفی نماهای الگو متناسب با فرهنگ شهرها است.

معاون اداره کل معماری ساختمان شهرداری تهران بابیان اینکه محوریت اصلی این همایش مربوط به جزییات اجرای نماهاست گفت: گردهمایی امروز پیروی اهمیت همین موضوع است، این همایش شامل دو بخش معرفی آثار برگزیده و فرهنگ‌سازی است.

گفتنی است، «همایش نما با محوریت مصالح و جزییات اجرایی» در تاریخ 9 تا 11 بهمن‌ماه سال جاری در بوستان گفت‌وگو تهران برگزار خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال