وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:

لزوم بازآفرینی شهری در سطح محلات

پنجره ایرانیان; وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم بازآفرینی شهری در سطح محلات گفت: دراین خصوص باید گام‌های موثری برداشته شود چراکه امروز شهر تهران بیش از هرچیز نیازمند این بازآفرینی شهری است.
  • یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 20:51

به گزارش ایسنا، عباس آخوندی در حاشیه جلسه شورای شهر اسلامی تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران گفت: باید بررسی کنیم که تقاضای مسکن در پیرامون شهر تهران باشد یا به درون شهر آورده شود و این درخواست مسکن باید به محلات منعکس شود.

وی افزود: نهایتا در شورای اسلامی شهر تهران برای مسکن محله در این جلسه به نتایج مثبتی رسیدیم اما نکته اصلی بازآفرینی شهری در محلات است که باید نسبت به آن اقدام کنیم.

وزیر راه و شهرسازی درخصوص ایجاد حمل و نقل عمومی ریل‌پایه در پیرامون شهر تهران گفت: باید پیرامون شهر تهران که وسعت آن حدود ۱۲۰ کیلومتر است توسط ریل به شهر تهران متصل شود البته این برنامه‌ای زمانبر است و همانطور که مترو طی دو دهه اجرا شده و همچنان ادامه دارد و ممکن است دو دهه دیگر ادامه داشته باشد چراکه این برنامه‌ای دراز مدت است.

آخوندی تاکید کرد: در کوتاه مدت باید از همین ریل موجود مثل راه‌آهن قم استفاده کنیم. بی‌تردید باید قطار شهری را به قطارهای بین شهری حومه‌ای متصل کنیم.


ثبت نظر

ارسال