در حاشیه نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته تهران مطرح شد:

پیش‌بینی افزایش معاملات مسکن در سال آینده

پنجره‌ایرانیان: صبح روز 6 اسفندماه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نما، سازه و تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان (ایران بیلدکس) با حضور ۱۴۷ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد.
  • شنبه 7 اسفند 1395

به گزارش ایسنا، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نما، سازه و تکنولوژی‏ های نوین صنعت ساختمان (ایران بیلدکس) به مدت چهار روز با حضور ۵۷ شرکت خارجی از کشورهای چین، ترکیه و پاکستان و ۹۰ شرکت داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کارکرد که تا ۹ اسفندماه ادامه دارد.

در این نمایشگاه شرکت ‏هایی از ایران، چین، ترکیه و پاکستان، جدیدترین محصولات و نوآوری‌های مرتبط با تولید ابزارآلات، تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی، در و پنجره، شیشه و ماشین‌آلات وابسته، مصالح ساختمانی پایه تونل، سد، راه، زهکشی و آبیاری، سنگ‌های ساختمانی، لوله و اتصالات، یراق‌آلات ساختمانی، پوشش سقف و دیوار و قطعات پیش‌ساخته، حمام، سونا، آشپزخانه، سیستم تصفیه فاضلاب، دکوراسیون، نماسازی، پوشش ‏های کف و درهای اتوماتیک و سایر خدمات ساختمانی را به معرض نمایش گذاشته‏ اند.

در حاشیه این نمایشگاه سه همایش تخصصی با عنوان "نقش فناوری‏ های نوین در توسعه صنعت ساختمان"، "راهکارهای افزایش عمر مفید بنا" و "مقاوم‏ سازی ساختمان‏ های ایرانی در برابر زلزله" با حضور سازندگان بخش خصوصی و متخصصان خارجی برگزار می ‏شود. همچنین سیستم‏ های جدید ساختمانی و فناوری‌های ساخت و تبادل‌نظر درباره فناوری‌های نوین جزو برنامه‌های این نمایشگاه اعلام‌شده است.

قائم‌مقام شرکت نمایشگاه‌های بین‏ المللی ایران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به ایسنا گفت: بعد از امضای برجام و در طول سال ۱۳۹۵ در تمام نمایشگاه‌ها با افزایش تقاضا و حضور شرکت‏ های خارجی مواجه بودیم. البته سیاست ما این است که حضور خارجی‏ ها برای معرفی تکنولوژی‏ های نوین باشد، نه صرفاً ورود برای فروش کالاهای مصرفی و نهایی. در سال ۱۳۹۶ هم پیش‏بینی می ‏شود حضور شرکت‏ های خارجی در بخش معرفی تکنولوژی گسترش پیدا کند.

سیاوش امیرمکری افزود: با توجه به اینکه پیش‏بینی می‏ شود سال آینده شاهد رونق‌بخش معاملات مسکن باشیم به امید خدا صنعت ساختمان بتواند در سال ۱۳۹۶ فعالیت‏ های تولیدی بیشتری داشته باشد و فعالان این بخش از فرصت پیش رو استفاده کنند.

به گفته امیرمکری، در نمایشگاهی که امروز افتتاح شد شرکت‏ های داخلی و خارجی در فضایی حدود ۷۰۰۰ مترمربع، تولیدات صنعت ساختمان خصوصاً بخش نما، سازه و نوآوری‌های خود را در موضوعات مرتبط با ذخیره انرژی، انبوه‏ سازی و صنعتی سازی ارائه می‏ کنند.


ثبت نظر

ارسال