مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

پرونده مسکن ویژه تهران بهمن‌ماه بسته می‌شود

پنجره‌ایرانیان: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به وضعیت پروژه‌های راه‌سازی و مسکنی این استان اظهار داشت: در حال حاضر 5 هزار میلیارد پروژه راه‌سازی در این استان در حال ساخت است و همچنین پرونده مسکن مهر اندیشه و مسکن ویژه به‌زودی بسته می‌شود.
  • یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 15:47

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نادر محمدزاده در نشست خبری حاشیه نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی بابیان اینکه در حال حاضر در استان تهران 5 هزار میلیارد تومان پروژه راه‌سازی در حال اجرا است، گفت: هزار میلیارد تومان از این پروژه‌ها در حوزه کاری اداره راه و شهرسازی تهران و 4 هزار میلیارد تومان آن در حوزه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل است.

وی افزود: مسئول ساخت دو پروژه کمربندی جنوبی تهران و آزادراه تهران ـ شمال شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل است.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های مسکنی اداره راه و شهرسازی استان تهران، گفت: ساخت 320 هزار واحد مسکن مهر در تهران شروع شد که این تعداد واحد مسکونی در شهرهای جدید، شهرهای زیر 25 هزار نفر و شهرهای بالای 25 هزار نفر هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به وضعیت ساخت این پروژه‌ها گفت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر 92 هزار واحد تکمیل شده و از 101 هزار واحد دیگر 9 هزار آن تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدزاده با اشاره به پروژه‌های مسکنی در پرند گفت: از 95 هزار واحد مسکونی در پرند 60 هزار واحد تحویل و 35 هزار واحد مراحل نهایی را طی می‌کند. همچنین 25 هزار واحد پرند در همین دولت تحویل می‌شود.

وی بابیان اینکه از 74 هزار واحد مسکونی در پردیس 14 هزار واحد تحویل شده است، اظهار کرد: 40 هزار واحد تکمیل شده اما خدمات زیربنایی ندارد. وی همچنین گفت: مسکن مهر اندیشه در دهه فجر اتمام و پرونده آن بسته می‌شود.

وی همچنین درباره پروژه مسکن ویژه تهران گفت: در حال حاضر بیش از 95 درصد واحدهای مسکن ویژه تهران تهیه‌شده و 5 درصد باقیمانده در دهه فجر تکمیل می‌شود.


ثبت نظر

ارسال