قیمت نهایی سه فاز پردیس اعلام شد:

افتتاح محله ایرانشهر فاز ۱۱ پردیس مسکن مهر

پنجره ایرانیان: قیمت نهایی مسکن مهر فازهای ۸، ۵ و ۹ جدید شهر پردیس اعلام شد.
  • شنبه 6 آذر 1395 ساعت 9:13

به گزارش ایسنا، شرکت عمران شهر جدید پردیس پس از تجدیدنظر در ارقام اعلام‌شده قبلی، طی دو اطلاعیه جداگانه قیمت نهایی فازهای ۸، ۵ و ۹ جدید مسکن مهر این شهر را اعلام کرد.

طبق اعلام شرکت عمران، در فازهای ۹ جدید  و ۵ سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک‌ها و متراژ واحدها، حداقل ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و حداکثر ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است. در ضمن این شرکت در نظر دارد از تاریخ ۹۵/۰۹/۲۰  برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از سهم آورده خود را واریز کنند بر اساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش‌فروش کنند.

در فاز ۸ نیز سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک‌‏ها و متراژ واحدها در پروژه امیرساوالان کومه A, B, C  واقع در زون ۲ فاز ۸  حداقل ۵۶ میلیون و ۲۰۰ و حداکثر ۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است. در ضمن این شرکت در نظر دارد به‌زودی برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سهم آورده خود را واریز کنند، بر اساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت صدور و تحویل قرارداد پیش‌فروش کنند.

همچنین سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک‏‌ها و متراژ واحدها در پروژه پردیس سازان نوید واقع در زون ۳ فاز ۸ شهر جدید پردیس، حداقل ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار و حداکثر ۶۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است. در ضمن این شرکت در نظر دارد به‌زودی برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سهم آورده خود را واریز کنند بر اساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش‌فروش کنند.

در این اطلاعیه‌‏ها آمده است: با استفاده از دستورالعمل‌های یکسان ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با بهره‌‏گیری از منابع داخلی شرکت عمران پردیس، قیمت نهایی پروژه‏‌ها به نحوی تعیین شود که ضمن واقعی بودن، امکان اتمام آن‌ها نیز فراهم گردد. همچنین با جدیت تلاش شده است وضعیت مالی متقاضیان در نظر گرفته‌شده و بخش قابل‌توجهی از هزینه‏‌ها، بجای دریافت از متقاضیان، از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین شود.


ثبت نظر

ارسال