شرکت انگلیسی خواستار ساخت‌ و ساز در ایران شد

پنجره ایرانیان: یک شرکت انگلیسی از برنامه خود برای احداث ساختمان‏ های سازگار با محیط زیست در ایران خبر داد و گفت: قصد داریم ساخت‏ و‏سازهای سازگار با محیط زیست و با فناوری بالا را وارد صنعت ساختمان سازی ایران کنیم.
  • دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 9:59

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت انگلیسی اینتگراسپک، به دنبال احداث ساختمان‏ های سازگار با محیط زیست در ایران است. ویکتور برونو، مدیر شرکت اینتگراسپک که هفته گذشته به همراه هیات فعالان اقتصادی انگلیسی به تهران سفر کرده بود گفت: قصد داریم ساخت‏ و‏سازهای سازگار با محیط زیست و با فناوری بالا را وارد صنعت ساختمان ‏سازی ایران کنیم.

تمرکز اصلی شرکت متبوع برونو بر روی احداث ساختمان‏ های سازگار با محیط زیست و ارائه آموزش‏ های مرتبط در این زمینه است.

وی افزود: من به دنبال افرادی در ایران هستم که دنبال راه ‏های متفاوت ساخت و ساز می گردند. برونو در مورد اهمیت حفظ محیط زیست و حفاظت از منابع گفت: در نهایت ما باید به این درک برسیم که منابع محدودی داریم و اگر همچنان به تولید ادامه دهیم، چیزی از آنها باقی نخواهد ماند.

وی ادامه داد: کاری که ما انجام می دهیم، توسعه ساخت ‏و سازهای قابل بازیافت و با کیفیت بالاست. اگر از مصالحی که ما پیشنهاد می‏ کنیم در ساخت ‏و ‏ساز استفاده شود، دیگر نیازی به خنک کردن خانه ندارید، زیرا مصالحی که ما استفاده می ‏کنیم دارای درجه حرارت ملایمی هستند، بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می‏ شود.

وی افزود، همچنین اگر این ساختمان‏ ها روزی تخریب شود، مصالح آنها را می‏ توان مجددا در ساخت ‏و ‏سازهای بعدی استفاده کرد. برونو گفت، هدف وی از سفر به تهران یافتن افرادی بوده تا فلسفه تولید ساختمان‏ هایی با میزان تولید حداقلی گازهای گلخانه ‏ای را با آنها در میان بگذارد.

وی در ادامه افزود، آنچه مهم است اینکه، مواد مورد نیاز برای این تکنولوژی عمدتا در ایران در دسترس است و نیازی به وارد کردن آنها از خارج نیست. برونو گفت: این تکنولوژی در حال حاضر در ایران در دسترس نیست و وی معتقد است که بازار عظیمی برای شرکت وی در ایران وجود دارد. 


ثبت نظر

ارسال