نصب اولین نرم‌افزار ماشین حساب یخچال و یخچال فریزر

پنجره ایرانیان: اولین نرم افزار ماشین حساب یخچال و یخچال فریزر به صورت رایگان ازطریق وب سایت بازار(Bazaar) و سایت سابا در اختیار عموم مردم قرار گرفت.
  • سه شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 14:56

به ­منظور همراهی و راهنمایی مشترکین برق جهت بهینه ­سازی مصرف انرژی دربخش خانگی، اولین نرم ­افزار ماشین ­حساب یخچال، یخچال  ­فریزر تهیه و ازطریق وب ­سایت بازار(Bazaar) و سایت سابا در اختیار مشترکین قرار گرفت. علاقه ­مندان می­توانند با مراجعه به وب ­سایت بازار وسایت سابا به آدرسwww.saba.org.ir در قسمت آموزش و بهینه ­سازی مصرف انرژی بخش نرم­ افزار ساختمان این نرم ­افزار را به ­صورت رایگان دریافت و نصب نمایند. قابل ذکر است که ویرایش ­های بعدی این نرم ­افزار و هم­چنین نرم­ افزارهای بعدی از همین طریق انتشار می­یابد. از قابلیت ­های این نرم ­افزار، محاسبۀ مقدارصرفه­ جویی برق برحسب کیلووات ساعت، محاسبۀ مقدار کاهش هزینۀ انرژی سالیانه و محاسبۀ درصد صرفه ­جویی مصرف برق در کل ساختمان ناشی از جایگزینی یخچال ­های موجود مصرف­کنندگان می­باشد.

براساس این گزارش: این نرم ­افزار برروی گوشی تلفن ­همراه و تبلت با سیستم عامل اندروید قابل نصب بوده و کاربران می­توانند با استفاده از این نرم ­افزار محاسبات صرفه ­جویی حاصل از جایگزینی یخچال ­فریزرهای موجود خود (فرسوده) با یخچال نو از همان مدل، تعویض یخچال فرسوده با یخچال پربازده مشابه، مقایسۀ دو مدل یخچال مختلف و یا حتی حذف یخچال بی­ استفاده در منزل را انجام داده و با کمک این نرم ­افزار امکان برنامه ­ریزی و بهره­ گیری از فرصت ­های صرفه ­جویی انرژی دریخچال فریزرهای بخش خانگی برای مشترکین میسر می­گردد.

این گزارش می­افزاید: در این نرم ­افزار بخشی به ­نام راهنما وجود داشته که به کاربران در استفاده از نرم­ افزار کمک می­کند.


ثبت نظر

ارسال