لوگوی جدید آبایان پروفیل رونمایی شد؛

«رنگی نو، چهره‌ای نو»

  • چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 15:28

شرکت آبایان پروفیل، تولیدکننده پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی دروپنجره، فعالیتش را از سال 1396 در زمینی به مساحت بیش از ۲۰۰۰۰ مترمربع و زیربنایی در حدود ۱۰۰۰۰ مترمربع با هدف کمک به صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور آغاز کرد. ظرفیت تولید این مجموعه در فاز نخست حدود ۴۰۰۰ تُن در سال با ۷ قالب بود که در فاز دوم و با افزایش ماشین‌آلات و تکمیل قالب‌های تولید به ۱۵ عدد، به تولیدی معادل ۸۰۰۰ تُن در سال رسید. آبایان پروفیل در ادامه با جذب نمایندگان متعددی از سراسر کشور، دسترسی سریع و آسان فعالان صنعت عمران و ساختمان‌سازی را به محصولاتش فراهم کرده ‌است.

آبایان در این سال‌ها با تولید و فروش مقاطع متنوع پروفیل یوپی‌وی‌سی همیشه در تلاش بوده تا فعالیت تولیدی و خدمات خود را با نگاه و نظرات مخاطبان همراه کند. رعایت کیفیت در تولید و ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر برای مصرف‌کننده ازجمله مسئولیت‌هایی است که آبایان در قبال جامعه مخاطبان خود و هم‌راستا با شرایط بازار و نیاز جامعه احساس می‌کند.

حال آبایان با توجه به نیاز مخاطبین خود و برنامه‌هایی که در راه دارد در جهت توسعه این برند و افزایش حجم تولید و شروع تبلیغات گسترده در سطح کشور تصمیم بر ری برندینگ گرفته است. این ری برندینگ شامل بازطراحی لوگو و بازطراحی تمامی لیبل‌های محصولات می‌شود. مفاهیم کلی المان‌ها همانند گذشته تغییری نداشته و فقط طراحی لوگو خود را با نیاز بازار و نگاه مخاطب همراه کرده است.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال پانزدهم-شماره 181/آبان 1401

 


ثبت نظر

ارسال