3نرم افزار جدید در سبد کالای ارگادیتا

پنجره ایرانیان – شرکت ارگادیتا در آخرین اقدام خود، نرم افزار تخصصی جدیدی در صنعت ساختمان را به سبد محصولات خود اضافه کرد. این نرم افزار سرعت طراحی سازه را افزایش داده و جهت ساده سازی طراحی سازه دارای دیتابیس آماده دیتیل های اجرایی ساختمان می باشد.
  • یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 15:14

به گزارش نشریه پنجره ایرانیان: شرکت ارگادیتا نرم افزارهای جدید تخصصی در صنعت ساختمان را به محصولات خود اضافه کرد. این محصولات عبارتند از:

1.نرم افزار ATHENA از شرکت CAD-Plan – گفتنی است این مجموعه، شریک تجاری شرکت ORGADATA  نیز می باشد. این نرم افزار جهت ساده سازی طراحی سازه دارای دیتابیس آماده دیتیل های اجرایی ساختمان می باشد که موجب سرعت بخشیدن به طراحی سازه می شود. از دیگر امکانات این نرم افزار ابزاریست که توسط آن به سادگی می توان سازه دو بعدی طراحی شده را به یک مدل سه بعدی تبدیل کرد. همچنین به کمک بخش مهندسی این نرم افزار می توان سازه طراحی شده را تحلیل و المان های مورد نیاز جهت طراحی سازه را بدست آورد. در ضمن با وجود رابطی که بین این نرم افزار و نرم افزار LogiKal وجود دارد به راحتی می توان نماهای فاساد سه بعدی طراحی شده توسط این نرم افزار را با یک کلیک به مرحله تولید رساند.

2.نرم افزار Flixo Pro از شرکت CAD-Plan. با توجه به موضوع بهینه سازی مصرف انرژی که این روزها بحث داغ محافل و در دستورکار ارگان های مرتبط می باشد؛ شرکت ارگادیتا برای اصلاح فرهنگ مصرف انرژی در ایران، نرم افزارتخصصی  Flixo Pro  در حوزه محاسبه هدر رفت انرژی در سازه را، ارائه می کند. این نرم افزار می توان با مدل سازی بخش های مختلف یک سازه (Thermal Bridge) و با استفاده از استاندارد های به روز دنیا که در این نرم افزار موجود می باشد، میزان هدررفت انرژی را محاسبه کند.

3.نرم افزار SJ Mepla از شرکت CAD-Plan  - که یکی از نرم افزار های پیشگام محاسبه و طراحی شیشه های یک یا چند جداره می باشد. توسط این نرم افزار می توان پس از مدل سازی شیشه و با استفاده از استاندارد های به روز دنیا (آلمان)، شیشه مورد نظر را تحلیل و طبق بار های وارده بر این شیشه المان های گوناگون استاتیکی برروی این سازه را محاسبه و به تولید شیشه مناسب آن کمک نماید.


ثبت نظر

ارسال