حل مشکلات کشور در گرو رونق تولید

سر مقاله ـ امیر شیری

مفتخریم که در سال نوی خورشیدی همچنان در خدمت اهالی پرتوان صنعت دروپنجره کشورمان هستیم و امیدواریم سال 1398 برای تک‎تک شما حامیان همیشگی پنجره ایرانیان، سالی پر برکت و سرشار از نعمت و رحمت باشد.
  • چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 7:56

مفتخریم که در سال نوی خورشیدی همچنان در خدمت اهالی پرتوان صنعت دروپنجره کشورمان هستیم و امیدواریم سال 1398 برای تک‎تک شما حامیان همیشگی پنجره ایرانیان، سالی پر برکت و سرشار از نعمت و رحمت باشد. هرچند در همین ابتدای سال قهر طبیعت دست به دست قصورات انسانی داد و بخش‎های وسیعی از کشور عزیزمان را در ماتم فرو برد و هموطنان بسیاری را در سوگ عزیزانشان نشاند. در همین جا ضمن همدردی با تمام ایرانیان مصیبت‎زده، آرزو می‎کنیم این حوادث سبب هشیاری دست‎اندرکاران شده تا با برنامه‌ریزی‎های علمی و تلاش بی‎وقفه به جبران کاستی‎های موجود برخیزند؛ باشد که دیگر شاهد فجایعی از این دست در ایران عزیزمان نباشیم.

سالی که گذشت، انبوهی از ناملایمات و وقایع تلخ را به همراه داشت که در این میان نابسامانی‎های اقتصادی بیشترین فشار را بر مردم کشورمان تحمیل کرد. کاهش شدید و شگفت‎انگیز ارزش پول ملی و به‎تبع آن تورم سرسام‎آور، روزهای سختی را برای ایرانیان به ارمغان آورد و آینده‎ای مبهم را در پیش چشمان ایشان ترسیم و نگرانی‎های بسیاری را برای سال 1398 ایجاد کرد. روی‎هم‎رفته وقایع سال گذشته نشان داد که اولویت نخست کشور همچنان مسئله اقتصاد است.

از همین رو بوده است که مقام معظم رهبری با دوراندیشی خاص خود نام‎گذاری امسال را نیز به‎سان چند سال گذشته به عنایت به حوزه اقتصاد انجام داده و سال 1398 را سال رونق تولید نام نهادند. در بخشی از پیام نوروزی ایشان آمده است:

برای دیدن فایل پی دی اف کلیک کنید

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 139- اردیبهشت 98

 

 


ثبت نظر

ارسال