با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود؛

نخستین نمایشگاه بین‌المللی خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای

پنجره ایرانیان: نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار می‌شود.
  • چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 10:13

نخستین نمایشگاه خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای از ۱۳ تا ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار خواهد شد.

کلیه شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی و پیمانکاری در گروه‌های شهرسازی و انبوه‌سازی، خانه مدرن، معماری، آب و فاضلاب، نفت و گاز، راه‌سازی، راه‌آهن و ریل، اتوماسیون صنعتی، مدیریت پروژه، مدیریت بنادر، انرژی و انرژی‌های نوین، مخابرات، فناوری اطلاعات، ایمن‌سازی شهری و صنعتی، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و غیره می‏‌توانند در این نمایشگاه محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه هم‌زمان با اولین نمایشگاه اختصاصی تخصصی خدمات و محصولات مهندسی هندوستان در ایران که با مشارکت شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات و محصولات مهندسی از کشور هند برپا می‌شود، به‌طور مشترک توسط شرکت نوژن راد و شورای توسعه صادرات هند EEPCI برگزار خواهد شد.

مشارکت شرکت‌هایی در زمینه فنی مهندسی، مشاوره و پروژه از کشورهای اروپایی و آسیایی، هماهنگی با وابسته‌های بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای هم‌جوار جهت بازدید متخصصان از نمایشگاه، هماهنگی با اتاق‌های بازرگانی کشورهای اروپایی و آسیایی و هماهنگی جهت برگزاری جلسات مشترک با انجمن و شرکت‌های بین‌المللی از مهم‌ترین برنامه‌های این نمایشگاه است.

سازمان توسعه تجارت ایران، دفتر توسعه و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های مرتبط با موضوع نمایشگاه ازجمله حامیان نمایشگاه هستند.

گفتنی است، برگزاری همایش و سمینار، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت صادرات خدمات فنی، مهندسی توسط کارشناسان سازمان توسعه ازجمله برنامه جانبی نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای خواهد بود.


ثبت نظر

ارسال