در گفتگو با نماینده انحصاری آورتا در استان اردبیل مطرح شد:

حمایت همه‌جانبه؛ مشخصه بارز مدیران آورتا

  • شنبه 20 آذر 1395 ساعت 9:21

آورتا پروفیلی باسابقه‌ای ده‌ساله در صنعت یو.پی.وی.سی است که امروزه به نام و برندی شناخته‌شده در کشور تبدیل‌شده است. همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم تولیدکنندگان زیادی در سراسر کشور وجود دارند که با فراغ بال و با اطمینان کامل نسبت به کیفیت این پروفیل اقدام به تولید در و پنجره دوجداره با استفاده از این پروفیل می‌کنند. پنجره ایرانیان در ادامه سلسله گزارش‌ها و گفتگوهای خود با مدیران و همکاران این مجموعه در این شماره به سراغ برات قربان زاده، مدیرعامل شرکت آواپن و نماینده انحصاری آورتا در استان اردبیل رفته و پای صحبت و اظهارنظرهای این فعال عرصه پروفیل در و پنجره یو.پی.وی.سی نشسته است. در ادامه توجه شمارا به مشروح این گفتگو جلب می‌کنیم.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

 شرکت شما از چه تاریخی فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون چه فراز و نشیبهایی را در مسیر پیشرفت پشت سر گذاشته است؟

شرکت آواپن از سال 1390 فعالیت خود را با فروش پروفیل آورتا آغاز کرده و برای نیل به این هدف مشتری مداری و تبلیغات گسترده در سطح استان را اساس کار خود قرار داده است.

 در حال حاضر چه محصولات و خدماتی توسط شرکت شما عرضه میشود؟ درباره انواع محصولات خود بهصورت جداگانه توضیح دهید.

شرکت آواپن از سال 1390 فعالیت خود را با فروش پروفیل آورتا آغاز کرده و با توجه به استقبال گسترده همکاران مونتاژکار از پروفیل آورتا در کمتر از 6 ماه از تاسیس شرکت، فروش گالوانیزه تقویتی استاندارد و همچنین یراق‌آلات مربوطه را نیز آغاز کرده است.

 برای انتخاب پروفیل مناسب چه معیارهایی را باید مدنظر قرارداد ؟

انتخاب یک پروفیل خوب در میان برندهای مختلفی که در بازار وجود دارند کار راحتی نیست. اما به نظر من بهترین معیار برای یک پروفیل خوب پشتیبانی و نظارت مستمر کارخانه سازنده پروفیل از محصولاتش است. این پشتیبانی می‌تواند مایه دلگرمی بیشتر ما نیز باشد.

 ازنظر شما پروفیل آورتا چه مزیت‏‌هایی نسبت به محصولات مشابه بازار دارد؟

پروفیل آورتا علاوه برداشتن کیفیت بسیار خوب، از پشتیبانی و نظارت مستمر کارخانه نیز برخوردار است. علاوه بر این موارد داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه باعث شده که پروفیل آورتا از استقبال بی‌نظیری در بازار برخوردار باشد.

 آیا مشتریان شما از پروفیل مورداستفاده شما رضایت دارند و آیا تاکنون با اعتراضی از سوی مشتریان خود روبه‏‌رو بوده‌‏اید؟

بدون اغراق عرض می‌کنم تاکنون هیچ اعتراضی مبنی بر عدم کیفیت پروفیل آورتا از سوی مشتریان مطرح نبوده است و همواره مشتریان از این پروفیل راضی بوده‌اند.

 آیا شرکت تولیدکننده پروفیل حمایت لازم را از شرکت شما به عمل می‏‌آورد؟

بله، جا دارد از مدیرعامل محترم پروفیل آورتا و سایر پرسنل این شرکت به جهت حمایت همه‌جانبه ازجمله ایجاد شرایط فروش عالی و طرح‌های رفاهی و خدماتی ویژه برای شرکت‌های تابعه و مونتاژکاران محترم و همچنین پاسخگویی 24 ساعته تشکر و قدردانی کنم.

 آیا شرکت کیان پن نظارت‏‌های لازم را بر فعالیت‏‌های شما دارد؟

بله، به دلیل نظارت مستمر از سوی پروفیل آورتا که دلگرمی خاصی را برای ما و مشتریانمان به ارمغان آورده است از عملکرد این مجموعه بسیار راضی و خرسندیم.

 تولید پنجره استاندارد تا چه حد برای شرکت تولیدکننده پروفیل شما اهمیت دارد؟

شرکت ما از بدو شروع فعالیت خود همواره کیفیت محصولات را اساس و سرلوحه کار خود قرار داده و به‌جرات می‌توان گفت جزو شرکت‌های موفق در این زمینه محسوب می‌شود.

 کیفیت محصولاتی که تولید می‏‌کنید، در چه سطحی قرار دارد؟

ما همه تلاشمان را جهت تولید محصولات باکیفیت که درخورشان همشهریان عزیزمان باشد به کار بسته‌ایم. امید است در این زمینه موفق شویم.

 به نظر شما، برای تولید یک پنجره استاندارد، چه عوامل و فاکتورهایی باید موردتوجه قرار گیرد؟

مهم‌ترین عامل برای تولید یک پنجره مناسب و استاندارد، استفاده از پروفیل باکیفیت و استاندارد، به‌کارگیری پروفیل تقویتی گالوانیزه و یراق‌آلات مناسب و از همه مهم‌تر سازنده باوجدان و باتجربه کافی است. دستگاه‌های مونتاژ استاندارد نیز سهم بسزایی در تولید محصول باکیفیت دارد.

 برای جلوگیری از ورود پنجره‌‏های نامرغوب به بازارچه راهکارهایی وجود دارد؟

کنترل مداوم مونتاژکاران و پنجره‌های تولیدی ایشان و دادن استاندارد به کارگاه‌های نمونه و استاندارد از اهمیت بسیاری برخوردار است که به نظر این‌جانب شرکت آواپن در این زمینه بسیار موفق است.

 به نظر شما وجود پنجرهسازهای بی شناسنامه در بی‌‏اعتبار کردن این صنعت چقدر تاثیر دارد؟ اگر تاثیر منفی در این خصوص دارند، راهکار جلوگیری از فعالیت آنها چیست؟

پنجره سازهای بی شناسنامه و غیراستاندارد با توجه به عدم تجربه کافی و نیز علم کافی در زمینه تولید پنجره، سبب تولید محصولات بی‌کیفیت شده‌اند که نهایتا این امر سبب بی‌اعتبار شدن صنعت تولید یو.پی.وی.سی می‌شود.

 شرایط فعلی و آینده بازار در و پنجره‌‏های دوجداره را چگونه می‌‏بینید؟

به حول و قوه الهی با توجه به فرهنگ‌سازی‌هایی که در زمینه عدم اتلاف انرژی با استفاده از تولید پنجره‌های دوجداره شده و همچنین استقبال بی‌نظیر مردم و مسئولان در این زمینه، بازار فعلی شرایط خوبی دارد و امیدواریم در آینده بهتر هم شود.

نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 110-آذر95


ثبت نظر

ارسال