با حمایت هافمن برگزار شد؛

همایش انبوه‌سازان اصفهان با حضور شهردار کلان‌شهر

پنجره ایرانیان؛ مجمع عمومی انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان با حمایت مجموعه هافمن و حضور شهردار کلان‌شهر اصفهان برگزار شد.
  • شنبه 6 آذر 1395

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان از اصفهان، این همایش به‌منظور انتخاب اعضای هیات رئیسه و روزنامه رسمی و همچنین تعیین ترازنامه مالی انجمن انبوه‌سازان اصفهان برای یک سال آینده، در روز چهارشنبه 3 آذرماه 95 در تالار شهروند اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این همایش اعضای هیات‌رئیسه مجمع انتخاب و برای اجرای دستور جلسه در جایگاه خود مستقر شدند. پس‌ازآن نامزدهای عضو هیات رئیسه، ناظران و بازرسان معرفی‌شده و اعضای مجمع عمومی آرای خود را برای انتخاب آن‌ها به صندوق انداختند.

مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان و مهندس مشیری‌‏فر مدیر فروش هافمن ازجمله سخنرانان این همایش بودند که سخنانی پیرامون مسائل و معضلات صنعت مسکن و انبوه‌سازی و مزایا و برتری‌های درو پنجره یو.پی.وی.سی در قیاس با پنجره‏‌های دیگر ایراد کردند.

گفتنی است نمایشگاهی از محصولات و فعالیت‌های هافمن و چند شرکت معتبر فعال در صنعت ساختمان در حاشیه این همایش برپاشده بود که حاضران به‌اتفاق شهردار، اعضای شورای شهر،  نظام‌مهندسی ساختمان و همچنین مدیران ‌هافمن از این نمایشگاه دیدن کردند.


ثبت نظر

ارسال