محصولات جدید پنجره عصر فردا

پنجره ایرانیان: شرکت پنجره عصر فردا، موفق به دریافت نمایندگی‏ برندهای روتو، پلاس‏پن و هافمن شد.
  • شنبه 6 آذر 1395 ساعت 15:32

 بر اساس اخباری که از سوی شرکت پنجره عصر فردا در اختیار پنجره ایرانیان قرار گرفت، این شرکت چندین برند دیگر را به محصولات خود افزوده است. شرکت پنجره عصر فردا که در استان قزوین در زمینه تولید در و پنجره و نیز توزیع مواد اولیه مشغول به فعالیت است، اخیرا نمایندگی یراق‌‏آلات معتبر روتو، ساخت کشور آلمان، را از شرکت ساتیان، در استان قزوین دریافت کرده است.

این شرکت در اقدامی دیگر، نمایندگی انحصاری پروفیل یو.پی.وی.سی پلاس‏پن را در دو استان قزوین و زنجان در اختیار گرفته است. همچنین ، شرکت پنجره عصر فردا ازاین‌پس نمایندگی پروفیل هافمن در استان قزوین را نیز عهده‌‏دار می‏‌باشد.

بر اساس این گزارش، شرکت پنجره عصر فردا که ضمن دارا بودن نمایندگی رسمی ویستابست و وین‏تک در زمینه تولید در و پنجره مشغول به فعالیت است، برای ارتقاء سطح تولیدات خود اخیرا دستگاه تمیز کن CNC و کاتر گالوانیزه با برند مورات را نیز به ماشین‌‏آلات خود افزوده است.

گفتنی است، شرکت پنجره عصر فردا علاوه بر فعالیت در زمینه تولید در و پنجره، نمایندگی یراق‏‌آلات جویس، پروفیل‏‌های بست ویژن، فنسترمن، پلی‏‌سولفاید ندکس و نمایندگی انحصاری پیچ مکس را در اختیار داشته و همچنین عامل فروش گالوانیزه جهان فولاد بوده است.


ثبت نظر

ارسال