استاندار گلستان از مجموعه پراتیک بازدید کرد

پنجره ایرانیان: دکتر صادقلو، استاندار گلستان به همراه هیاتی بلندپایه در تاریخ 29 آبان ماه از کارخانه پراتیک بازدید کرد و با مدیران این مجموعه به گفت‌گو پرداخت.
  • شنبه 6 آذر 1395 ساعت 11:53

به گزارش پنجره ایرانیان از استان گلستان، دکتر صادقلو استاندار گلستان، مهندس صادقلو فرماندار رامیان، مهندس قوانلو مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مهندس خلیل زاده مدیرکل شهرک‏‌های صنعتی استان، لیوانی سرپرست بانک سپه استان، مهندس جعفری ریاست اداره کل استاندارد شهرستان گنبدکاووس و هیات همراه با حضور در کارخانه پراتیک، از تاسیسات این مجموعه بازدید کردند.

در جریان این بازدید که در تاریخ 29 آبان 1395 انجام شد، دکتر صادقلو از نزدیک با تاسیسات و توانمندی‏‌های مجموعه پراتیک آشنا شد و در جریان مشکلات مختلف موجود قرار گرفت. همچنین در خصوص طرح توسعه کارخانه که در حال اجرا می‏‌باشد توضیحاتی به ایشان ارائه شد.

استاندار استان گلستان، طی این بازدید ضمن صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات موجود این مجموعه به مسئولان ذی‏ربط، از مهندس اکتای قاضی، مدیرعامل شرکت ایلیاد کار وشمگیر، بابت انجام سرمایه‏‌گذاری در منطقه که باعث اشتغال جوانان شده است، قدردانی به عمل‌آورده و همچنین راه‌کارهایی برای بهبود شرایط تولید این مجموعه ارائه داد.

گفتنی است، شرکت ایلیاد کار وشمگیر در زمینه تولید پروفیل‏‌های یو.پی.وی.سی با برند پراتیک در شهرستان رامیان مشغول به فعالیت است.


ثبت نظر

ارسال