جهت سرعت و سهولت در عرضه محصولات صورت گرفت:

افتتـاح شعبـه دائمی البـرز یـراق در تهران

  • دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 10:8

پنجره ایرانیان: شرکت البرز یراق در تاریخ 17 شهریور 1395 شعبۀ دائمی خود را در بازار آهن مکان تهران افتتاح کرد. به همین منظور مراسمی با حضور نمایندگان فروش محصولات البرز یراق در سراسر ایران برگزار شد. در این مراسم که با ضیافت ناهار همراه بود، فرصتی به دست آمد تا با مدیریت و همچنین نمایندگان این شرکت گپ و گفت کوتاهی داشته باشیم.

لازم به ذکر است که شرکت البرز یراق یکی از مجموعه‌‏های بزرگ و معتبر شهر تبریز است که در زمینه تولید پروفیل‏‌های یو.پی.وی.سی با برند فنسترمن و توزیع انحصاری یراق‏‌آلات جویس (GEVISS) و ماکو (MAKO) مشغول به فعالیت است.

در گفت‌گوی کوتاهی که با مدیریت مجموعه پرتوان البرز یراق، جواد جعفری داشتیم، وی هدف از راه‌‏اندازی این شعبه را رفاه حال مشتریان و تسهیل در انتقال محصولات سفارش شده اعلام کرد.

وی در ادامه سخنان خود به یکی از اصول مورد تاکید البرز یراق اشاره کرد مبنی بر اینکه این شرکت همواره بر خود فرض می‌‏داند که کالای سفارش شده توسط مشتری را در عرض نهایتا 24 ساعت تحویل دهد. جواد جعفری گشایش شعبه دائمی این شرکت در تهران را نیز به عنوان گامی دیگر جهت تثبیت این اصل اساسی شرکت البرز یراق برشمرد.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

مدیریت مجموعه البرز یراق، در بخش دیگری از سخنان خود به محصولات جدید پروفیل فنسترمن اشاره کرد و از اضافه شدن پروفیل‏‌های کشویی در چندماه گذشته و همچنین اضافه شدن پروفیل‌‏های لمینیت در آینده‌‏ای نزدیک به سبد محصولات فنسترمن خبر داد.

در ادامه این مراسم گفت‌گوهای کوتاهی با نمایندگان فروش محصولات البرز یراق در مناطق مختلف کشور داشتیم و از آنها درباره فعالیت‏‌های خود و همچنین تاثیر افتتاح دفتر البرز یراق در تهران پرسیدیم. با هم این گزارش را می‏‌خوانیم:

رهاوین/خراسان-حمیدرضا واژگو:

 شرکت شما در چه زمینه‏‌ای مشغول فعالیت است؟

شرکت رهاوین نماینده انحصاری محصولات البرز یراق در خراسان است که در دو بخش تامین و توزیع یراق‌آلات و پروفیل فنسترمن در استان خراسان و همچنین تولید در و پنجره با محصولات فنسترمن فعالیت می‌کند.

 از چه زمانی با البرز یراق همکاری داشته‏‌اید؟

از سال 90-91 و تقریبا یکی دو سال پس از شکل‌گیری البرز یراق همکاری ما با این مجموعه آغاز شد و در این مدت به علت کیفیت بالای محصولات و خدمات البرز یراق با شرکت دیگری کار نکردیم. ضمن این‌که یراق‌آلات این شرکت ده سال گارانتی دارد و مشکلات ریز و درشت یراق‌آلات دیگر را ندارد.

 دلیل اصلی برای استفاده از یراق جویس (GEVISS) کیفیت محصولات آن بوده یا نحوه همکاری و تعامل البرز یراق هم تاثیر داشته است؟

مطمئنا کیفیت یراق و پروفیل، تنها ملاک برای همکاری نبوده، بلکه مدیریت قوی، توان و بنیه مالی بالا و دیگر پتانسیل‌های این شرکت در تداوم این همکاری موثر بوده است. ضمن اینکه بزرگ‌ترین انبار یراق‌آلات متعلق به این شرکت و در تبریز واقع است و ما چون در تیراژ بالا کار می‌کنیم، همکاری با البرز یراق فرصت مناسبی برای ما محسوب می‏‌شود. در مدتی که با این مجموعه همکاری داریم جزو معدود شرکت‌هایی بوده که تاکنون در هیچ زمینه‌ای با آنها به مشکل برخورد نکرده ایم.

 افتتاح شعبه این شرکت در تهران را چگونه ارزیابی میکنید و آیا افتتاح این شعبه تاثیری در کار شما دارد؟

کار بسیار مفیدی به‌ویژه برای مشتریان تهران و شهرهای اطراف خواهد بود، چراکه یک خلائی در البرز یراق در این زمینه وجود داشت که با این کار برطرف شد. ضمن اینکه در این شعبه، پروفیل به سبد محصولات شرکت اضافه و یراق‌آلات نیز تکمیل شده است. البته ما چون در تناژ بالا کار می‌کنیم، کالای مورد نیازمان را بیشتر از انبار اصلی در تبریز خریداری می‌کنیم ولی در مواقع کسری، انبار تهران می‌تواند کمک خوبی برای تامین سریع‌تر کالای مورد نیازمان باشد.

روزنه یراق/کرمانشاه-غلامرضا کریمی:

 شرکت شما در چه زمینه‏‌ای مشغول فعالیت است؟

شرکت روزنه یراق، نماینده البرز یراق در کرمانشاه و ایلام است که توزیع پروفیل و یراق‌آلات فنسترمن را در استان‌های غرب کشور انجام می‌‏دهد.

 از چه زمانی با البرز یراق همکاری دارید؟

به دلیل این‌که در منطقه کرمانشاه مجموعه‌ای در زمینه توزیع یراق‌آلات وجود نداشت و تولیدکنندگان در و پنجره با مشکلات زیادی برای تامین قطعات مورد نیازشان مواجه بودند ،تصمیم گرفتیم نمایندگی توزیع یراق‌آلات یک شرکت معتبر را اخذ کنیم.

بر همین اساس سال 91 با شرکت البرز یراق تماس گرفتیم و ضمن سفری که به تبریز داشتیم، پس از آشنایی اولیه و فراهم کردن مقدمات کار، نمایندگی توزیع و فروش یراق‌آلات این شرکت را در کرمانشاه اخذ کردیم. از سال گذشته، توزیع پروفیل را نیز به سبد کالایمان اضافه کردیم.

 از شرایط کاریو نحوه همکاری با شرکت البرز یراق راضی هستید؟

من از این مجموعه بسیار راضی هستم، چون از ابتدا اصلا آشنایی با این کار نداشتم و حمایت‌ها و همکاری‌هایی که شخص آقای جعفری و مجموعه البرز یراق با من داشتند، باعث شد به‌مرور با کار آشنا شوم و پیشرفت خوبی هم داشته باشم.

 افتتاح شعبه این شرکت را در تهران چگونه ارزیابی میکنید و آیا افتتاح این شعبه تاثیری در کار شما دارد؟

افتتاح این شعبه در تهران بسیار لازم بود و فواید زیادی برای مجموعه خواهد داشت. به‌ویژه برای پوشش دادن مشتریان تهران و شهرهای اطراف وجود این شعبه بسیار مفید خواهد بود. البته به دلیل این‌که ما خریدمان را مستقیما از تبریز انجام می‌دهیم، در کار ما تاثیر چندانی ندارد.

برین یراق/غرب تهران-سیدسلمان سرخ‎مرد:

شرکت شما در چه زمینه‌‏ای مشغول فعالیت است؟

شرکت برین یراق، نماینده شرکت البرز یراق در غرب تهران است که در زمینه توزیع یراق‌آلات، پروفیل و سایر محصولات البرز یراق از برندهای جویس و ماکو اتریش فعالیت می‌کند.

همچنین مشغول تولید کانکتور فلزی، دستگیره و زبانه‌های مقاوم هستیم.

 دلیل همکاری شما با البرز یراق چه بوده است؟

اولین دلیل، کیفیت و قیمت مناسب محصولات بود و همچنین شرایط مناسبی که در پرداخت‌های این شرکت وجود داشت ما را ترغیب به همکاری کرد.

ضمن اینکه وجود دوستی و رفاقت با آقای جعفری، مدیریت مجموعه و تعاملی که ماحصل اخلاق، منش و سیاست کاری ایشان است، باعث شد در این مجموعه ماندگار شویم و به دنبال دیگر شرکت‌ها نرویم.

 افتتاح شعبه شرکت البرز یراق در تهران را چگونه ارزیابی میکنید؟

وجود شعبه مرکزی و انباری که بتواند دیگر شعبه‌ها و نمایندگی‌ها را پشتیبانی کند و ما بتوانیم کالای مورد نیازمان را از اینجا تامین کنیم لازم و مفید است، اما به هر حال ممکن است وجود این دفتر در فعالیت‏‌های نمایندگان تهران اختلالاتی ایجاد کند.

نیوپن/اسلامشهر-نصیرهمتی:

 شرکت شما در چه زمینه‌‏ای مشغول فعالیت است؟

شرکت نیوپن در اسلامشهر واقع است و در زمینه توزیع پروفیل و یراق‌آلات فنسترمن و همچنین تولید در و پنجره فعالیت دارد.

 از چه زمانی با البرز یراق همکاری دارید؟ از شرایط کاریو نحوه همکاری با شرکت البرز یراق راضی هستید؟

ما قبلا با شرکت دیگری کار می‌کردیم ولی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب محصولات البرز یراق، ترجیح دادیم از این به بعد با این شرکت همکاری‌ کنیم. کیفیت پروفیل و یراق‌آلات این شرکت خوب است و ما راضی هستیم، ضمن این‌که همکاری بسیار خوبی با ما دارند و حتی در مواردی به‌وسیله اتوبوس قطعه مورد نیاز ما را فرستاده‌اند تا اعتبار ما نزد مشتری خدشه‏‌دار نشود.

 افتتاح شعبه شرکت البرز یراق در تهران را چگونه ارزیابی میکنید؟

به چند دلیل افتتاح شعبه در تهران لازم بود. اول این‌که الان همه می‌دانند البرز یراق در تهران نمایندگی دارد و مشتریان می‌توانند از نزدیک این شعبه را ببینند و محصول مورد نیازشان را تامین کنند. ضمن این‌که وجود شعبه و انبار در تهران باعث می‌شود مشتری اعتماد و اطمینان بیشتری به ما و محصولات ما داشته باشد و برای خریدهای بعدی خود و تضمین محصولات نیز دغدغه‌ای نداشته باشد.

 آیا افتتاح این شعبه لطمهای به کار شما که نزدیک تهران هستید وارد نمیکند؟

نه اتفاقا این کار برای ما هم خوب است، ضمن این‌که از این به بعد خرید عمده‌مان را اینجا انجام می‌دهیم، می‌توانیم کم و کسری‌هایی را که در کار به وجود می‌آید نیز در زمان کمتری تامین کنیم.

پنجره عصرفردا/قزوین-محمدابراهیم نوروزی:

شرکت شما در چه زمینه‌‏ای مشغول فعالیت است؟

شرکت پنجره عصر فردا نماینده شرکت البرز یراق در استان قزوین و قسمت‌هایی از زنجان و گیلان بوده و در زمینه توزیع یراق‌آلات جویس مشغول  فعالیت است.

 عاملی که باعث شد با مجموعه البرز یراق همکاری کنید، چه بوده است؟

از چهار سال پیش تاکنون که با این شرکت کار می‌کنیم، به جرات می‌توانم بگویم که جنس برگشتی ما در این مدت نزدیک به صفر بوده است. البرز یراق از لحاظ تنوع جنس و ظرفیت انبار از بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه است که این نیز امتیاز مثبتی برای ما است. علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب محصولات، اخلاق و برخورد خوب از دیگر بارزه‌های مثبت این مجموعه است و این‌که در شرایط بحرانی و زمانی که نیاز به حمایت داریم به نحو مطلوبی از ما حمایت می‌کنند.

 افتتاح شعبه این شرکت در تهران و تاثیر آن را بر کار خودتان چگونه ارزیابی میکنید؟

افتتاح این شعبه از لحاظ پوشش نمایندگی‌ها و مشتریان در تهران و شهرهای اطراف کار بسیار مثبتی است و تاثیر خوبی در این زمینه دارد. البته در کار ما که به‌صورت مستقیم از تبریز خرید می‌کنیم چندان تاثیری ندارد.

گروه صنعتی پاسارگاد/اردبیل-سعیدصفرپور:

شرکت شما در چه زمینه‌‏ای مشغول فعالیت است؟

گروه صنعتی پاسارگاد نماینده البرز یراق در اردبیل است و در زمینه توزیع یراق‌آلات جویس و پروفیل فنسترمن و همچنین تولید در و پنجره فعالیت دارد.

 عاملی که باعث شد با مجموعه البرز یراق همکاری کنید، چه بوده است؟

یراق‌آلات جویس (GEVISS) ازلحاظ قیمت، کیفیت و ضمانتی که دارد از بهترین یراق‌آلات مورد استفاده در تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی است، تنوع محصولات و ظرفیت انبارها هم بسیار خوب است و تاکنون در طول این چهار سال جنس برگشتی نداشتیم. علاوه بر همه این‌ها، مهم‌ترین عامل تداوم این همکاری، نوع برخورد و شخصیت آقای جعفری است که مرتب به ما سر می‌زند و از هر لحاظ نمایندگانشان را حمایت می‌کند.

 افتتاح شعبه شرکت البرز یراق در تهران را چگونه ارزیابی میکنید؟

چون میزان مصرف یراق‌آلات جویس در استان تهران بسیار زیاد است، برای کم کردن مسافت طولانی از استان آذربایجان شرقی تا اینجا بهتر بود چنین انبار و فروشگاهی در تهران دایر شود.

برندگلدوین/تهران-مهدی بابایی:

 شرکت شما در چه زمینه‌‏ای مشغول فعالیت است؟

شرکت مهدی پلاست نماینده البرز یراق در غرب تهران است که در زمینه توزیع پروفیل و یراق‌آلات و همچنین تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی با پروفیل فنسترمن با برند گلدوین فعالیت دارد.

  چه مدت است که با البرز یراق کار میکنید؟ دلیل انتخاب این شرکت از بین شرکتهای زیادی که در این زمینه فعال هستند، چه بوده است؟

مدت چهار سال است که با البرز یراق همکاری داریم. در این زمینه فقط بحث کیفیت یا قیمت محصولات نبوده است، بلکه بحث پشتیبانی خیلی مهم است که پروفیل فنسترمن این ویژگی را دارد و کارخانه ما را به‌خوبی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این نسبت به شرایط پرداخت‌های ما و نحوه تحویل جنس نیز خوب و مناسب عمل می‌کنند. هر سال در زمینه برطرف کردن مشکلات کوچکی که وجود دارد و توسعه و پیشرفت محصولاتشان هم خوب عمل می‌کنند.

 افتتاح شعبه شرکت البرز یراق در تهران را چگونه ارزیابی میکنید؟

پیش‌ از این مجبور بودیم از انبار اصلی در تبریز جنسمان را تهیه کنیم که از این به بعد از اینجا خرید می‌کنیم، در نتیجه، از نظر مدت‌زمان تحویل جنس و هزینه‌های آن با توجه به مسافت زیاد تبریز تا تهران، به نفع ما خواهد بود.

بازرگانی آلومین/خزرچالوس-فریبرز ردایی:

شرکت شما در چه زمینه‌‏ای مشغول فعالیت است؟

شرکت بازرگانی آلومین خزر چالوس نماینده شرکت البرز یراق در غرب استان مازندران است که از نور تا رامسر و کلاردشت را در زمینه فروش یراق‌آلات در و پنجره و پروفیل فنسترمن پوشش می‌دهد. همچنین درزمینه کرکره‌های برقی، دوربین‌های مداربسته و دزدگیر نماینده شرکت‌های آکرول، برتا و اس‌تی‌سی هستیم.

 چه مدت است که با البرز یراق کار میکنید؟ دلیل انتخاب این شرکت از میان شرکتهای زیادی که در این زمینه فعال هستند، چه بوده است؟

تقریبا از دو سال پیش و از همان زمانی که با این شرکت آشنا شدیم همکاری‌مان را شروع کردیم. در درجه اول حسن نیت و در درجه دوم شرایط خوب و مناسبی که فراهم کرده‌اند و از نظر کاری هم، چیزی که بسیار مهم است، علاوه بر کیفیت، تنوع محصولات یا به‌اصطلاح جور بودن جنس این شرکت، مجموعه عواملی هستند که باعث شده تا امروز همکاری خوبی باهم داشته باشیم.

 افتتاح این شعبه را در تهران چگونه ارزیابی میکنید؟

در این کار زمان تحویل جنس به مشتری خیلی مهم است و برگ برنده در دست کسی است که بتواند جنس را در کمترین زمان به دست مشتری برساند. افتتاح این شعبه برای ما و همه نمایندگی‌ها کمک بسیار خوبی است، چراکه باعث شده ما از این به بعد به‌جای خرید از انبار مرکزی در تبریز و طی مسافت بسیار زیاد تبریز تا شمال، از این شعبه خرید کنیم.

اکسین یراق/اهواز-جلیل سلطانی نژاد

 نام شرکت، زمینه و محل فعالیتتان را توضیح دهید؟

مجموعه اکسین یراق در سال ۱۳۹۰ در زمینه توزیع یراق‌آلات، چسب و اسپیسر، گالوانیزه تقویتی و پروفیل در استان‌های خوزستان و بوشهر فعالیت خود را آغاز کرده است.

 از شرایط کاریو نحوه همکاری با شرکت البرز یراق راضی هستید؟ عامل اصلی ادامه همکاری با البرز یراق چیست؟

با توجه به اینکه مجموعه البرز یراق توانایی ارسال انبوه کالا را در سریع‌ترین زمان ممکن دارد و همچنین مراودات مالی نسبتا مناسبی که ارائه می‌دهد، باعث شده ما با این مجموعه همکاری خوبی داشته باشیم. علاوه بر این‌ها، کالایی که ارائه می‌دهد از کیفیت بالایی برخوردار است و تنوع محصولاتش نیز زیاد است. مجموعه این عوامل دست‌به‌دست هم داده تا همکاری ما با البرز یراق تداوم پیدا کند.

 افتتاح شعبه این شرکت را در تهران چگونه ارزیابی میکنید و آیا افتتاح این شعبه تاثیری در کار شما دارد؟

ضمن تبریک به مناسبت افتتاح شعبه جدید به آقای جعفری، مدیرعامل مجموعه البرز یراق و آرزوی توفیق روزافزون برای این مجموعه موفق، افتتاح شعبه آهن مکان کمک مناسبی است به نمایندگانی که فاصله زیادی از تبریز دارند و تهیه کالا از تهران برایشان مناسب‌تر است. ضمن این‌که نمایندگی‌های تهران و شهرهای اطراف نیز می‌توانند در مدت‌زمان کمتر و با هزینه باربری پایین‌تر کالای مورد نیاز مشتری را ارسال کنند.

نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 109-آبان95


ثبت نظر

ارسال