نمایشگاه اختصاصی ایران در مزار شریف آذرماه برگزار می‌‏شود

پنجره ایرانیان: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران از 16 تا 19 آذرماه 1395 در شهر مزار شریف افغانستان برگزار می‏‌شود.
  • دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 14:22

بنا بر اخبار رسیده، جمهوری اسلامی ایران در آذرماه امسال نمایشگاهی اختصاصی در مزار شریف افغانستان برگزار می‏‌کند. در این نمایشگاه که به همت شرکت مدیریت پروژه‏‌های نمایشگاهی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان برپا می‏‌شود، گروه‌‏های کالایی مختلفی ازجمله مصالح ساختمانی حضور خواهند داشت.

بنا بر اطلاعات اعلام‌شده هزینه مشارکت در فضای مسقف پس از کسر یارانه سازمان توسعه تجارت ایران، در زمان ثبت‌نام 145 دلار محاسبه می‏‌شود. همچنین هزینه مشارکت در فضای باز پس از کسر یارانه به ازا هر مترمربع 100 دلار است.

این نمایشگاه از 16 تا 19 آذر 1395 (6-9 دسامبر 2016) در محل نمایشگاهی شهر مزار شریف برپا می‏‌شود. در ضمن آخرین زمان تحویل مدارک 25 آبان ماه اعلام‌شده است.

گفتنی است، با توجه به شرایط ویژه اقتصادی افغانستان، در حال حاضر این کشور به بازار بسیار مناسبی برای غالب محصولات، به‏ خصوص کالاهای تولیدی کشورهای همسایه تبدیل شده است؛ بنابراین حضور صنعتگران ایرانی به ‏ویژه اهالی صنعت ساختمان در این نمایشگاه می‏‌تواند به‌منزله آشنایی با بازاری بزرگ و جذاب به شمار آید.


ثبت نظر

ارسال