اخبار هشتمین نمایشگاه در و پنجره تهران؛

جانمایی غرفه‌ها در نمایشگاه آغاز شد

پنجره ایرانیان: جانمایی غرفه‌ها در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران آغاز و گروه آلومینیوم به‌عنوان نخستین گروه برای تعیین فضای غرفه‌‏های خود تعیین شده است.
  • چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 14:55

به گزارش پنجره ایرانیان به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه، اطلاعیه‏‌ای در خصوص گروه‌های حاضر در نمایشگاه در و پنجره تهران، اولویت‌بندی و نحوه جانمایی غرفه‌های این گروه‌ها صادر شده است. بر اساس این اطلاعیه، گروه آلومینیوم نخستین گروهی است که باید برای جانمایی غرفه‌‏های خود اقدامات لازم را به عمل آورد.

  ثبت‌نام قطعی و جانمایی متقاضیان گروه آلومینیوم جهت مشارکت در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته از ساعت 11 صبح روز دوشنبه 12 مهرماه 95 آغاز خواهد شد. متقاضیان این گروه می‌باید از ساعت تعیین‌شده به وب‌سایت نمایشگاه مراجعه کرده و در قسمت ورود به سیستم جانمایی آنلاین، username  و password  خود را که به هنگام انجام پیش ثبت‌نام از همین وب‌سایت دریافت کرده‌‏اند، وارد سازند.

   با توجه به اینکه سالن مربوط به گروه آلومینیوم، سالن‌‏های A31 و B31 است، این گروه فقط امکان دسترسی و رویت همین دو سالن را خواهد داشت و امکان باز شدن سالن‌های دیگر و رویت آن‌ها وجود ندارد.

نخستین عامل در انتخاب غرفه‌ها، اولویت زمانی مراجعه به وب‌سایت است. بدیهی است متقاضیانی که زودتر به سایت مراجعه کنند امکان انتخاب‌های بیشتری خواهند داشت.

همچنین در این اطلاعیه اضافه شده است که غرفه انتخاب‌شده تنها در صورتی در رزرو قطعی متقاضی مربوطه خواهد بود که 50% هزینه اجاره‌بها تا پایان همان روز پرداخت و توسط سیستم ثبت و تایید شود؛ در غیر این صورت غرفه مربوطه از رزرو خارج شده و به‌عنوان غرفه آزاد در معرض انتخاب سایر متقاضیان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، گروه بعدی برای انجام جانمایی «گروه در» خواهد بود که زمان و شرایط مربوط به این گروه نیز متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال