سومین نمایشگاه تخصصی در و پنجره اصفهان برگزار شد؛

جریان آرام صنعت ساختمان در ساحل زاینده رودِ خفته

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در هر شهری، نمودی از توانمندی، خلاقیت و نوآوری صنعتگران و فرصتی برای انتقال تجربیات صنعتی و تجاری برای رونق فضای کسب و کار و پویایی اقتصاد و بازار می‏ باشد.
  • شنبه 10 مهر 1395 ساعت 16:4

سومین نمایشگاه تخصصی در و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان از 19 تا 22 مردادماه 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان در حاشیه پل شهرستان و ساحل زیبای زاینده رود برگزار شد. زاینده رودی که این روزها همچون جریان صنعت و اقتصاد کشور نه جوش و خروشی دارد و نه زنده بودن و پویایی. با این حال هدفگذاری این نمایشگاه پس از دو دوره برگزاری، همسو با سایر عناوین نمایشگاهی، بر اساس معرفی آخرین تولیدات و محصولات این صنعت در بازار ساختمان اصفهان و معرفی این پتانسیل‌ها با رویکرد صادراتی انجام شده بود. حضور بیش از 50 شرکت از استان‌‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مرکزی، قم و نماینده‌ای از کشور روسیه در در دو سالن و مساحتی بالغ بر 4300 متر مربع، و همزمانی این نمایشگاه با هشتمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی مواد شیمیایی، رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت، فضای تخصصی و مطلوبی برای فعالان ساختمانی و صنعتی فراهم آورد تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم تلاشگران و علاقه‌مندان صنعت ساختمان قرار دهند. هر چند برگزاری چنین نمایشگاهی در شهرستان‌ها به دلایل متعدد قابل مقایسه با نمایشگاه‌های تهران نیست، اما انتظار می‌رود، اصفهان با آن پیشینه و سابقه ‏ای که در صنعت کشور دارد و از جمله کلانشهرهای پررونق ما به شمار می ‏آید، نمایشگاهی درخور نام و نشان این شهر و صنعتش برگزار کند. متاسفانه پس از گفتگوهایی که با حاضران در این نمایشگاه داشتیم و جمع‌بندی مشاهدات میدانی خود، به این نتیجه رسیدیم که نواقص و ایرادات فراوانی در برگزاری این نمایشگاه وجود دارد. نواقصی که بسیاری از آنها با کمی تلاش و توجهی مختصر به راحتی رفع می‌شوند. مطمئنا ارائه خدمات بهتر به شرکت‏ کنندگان و بازدیدکنندگان، فضای دلچسب ‏تر و پرشورتری در این نمایشگاه‌ها به ‏وجود خواهد آورد و باعث می‌شود رکود حاکم بر بازار مسکن تا حدودی در این فضاها کمرنگ ‏تر شود و امیدواری بیشتری برای فعالان این صنعت به ‏وجود آید.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

همزمان با برگزاری سومین دوره نمایشگاه  تخصصی در و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان، گروه خبری نشریه پنجره ایرانیان، با غرفه‌داران حاضر در این نمایشگاه به گفتگو نشست که در ادامه توجه شما را به مشروح این گفتگوها جلب می‌کنیم.

سوالات مشترکی که از مشارکت کنندگان در سومین نمایشگاه در و پنجره اصفهان پرسیده شد:

1. آیا محصول جدیدی برای ارائه در این نمایشگاه داشتید؟

2. استقبال از نمایشگاه چگونه بود؟

3. نظرتان درباره نحوه عملکرد و خدمات ارائه شده از سوی مجری برگزارکننده نمایشگاه چیست؟

4. هدفتان از حضور در این نمایشگاه و انتظارتان از یک نمایشگاه خوب چیست؟

نشریه پنجره ایرانیان ـ سال نهم ـ شهریور 95 ـ شماره 107


ثبت نظر

ارسال