اخبار هشتمین نمایشگاه در و پنجره تهران؛

تخصیص غرفه‌‏های ویژه در نمایشگاه امسال

پنجره ایرانیان: در نمایشگاه امسال در و پنجره تهران حامی مالی نمایشگاه وجود نخواهد داشت و در عوض آن امتیازاتی به صاحبان غرفه‏‌های جلوی درهای ورودی سالن‏‌ها اختصاص خواهد یافت.
  • شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 12:17

به گزارش پنجره ایرانیان و به نقل از وبسایت شرکت بین‏‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران، براساس مصوبه و دستورالعمل شرکت سهامی نمایشگاه‌‏های بین‌‏المللی جمهوری اسلامی ایران، از تیرماه 95 غرفه‏‌های جلوی درهای ورودی سالن‏‌ها که از موقعیت مکانی مناسب‏‌تری نسبت به سایر غرفه‏‌ها برخوردارند، به عنوان غرفه ویژه تلقی شده و هزینه اجاره‌بهاء آنها تا دو برابر بیشتر از سایر غرفه‌‏ها می‏‌باشد .

بنابراین متقاضیان مشارکت در هشتمین دوره نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته که تمایل به در اختیار گرفتن غرفه‌‏های ورودی سالن‏‌ها در گروه کالایی مربوط به خود را دارند، نیز مشمول این دستورالعمل و تعرفه‌‏های مربوط به آن خواهد بود.

غرفه‌های ویژه تا پیش از این در اختیار حامیان مالی نمایشگاه‌ها قرار می‌گرفت و حامیان نیز از امتیازات خاص اسپانسرشیپ نمایشگاه برخوردار می‌شدند که هم‌اینک بخشی از این امتیازات می‌تواند به غرفه ویژه تخصیص یابد .

متقاضیان غرفه‌های ویژه می‌باید در فرم پیش ثبت‌نام نمایشگاه تمایل خود را به در اختیار گرفتن این غرفه‌ها اعلام کنند. بدیهی است در هرگروه کالایی در صورت وجود درخواست‌های مازاد بر تعداد غرفه‌های ویژه موجود، اولویت زمانی ثبت‌نام نهایی ملاک عمل قرار خواهد گرفت و متقاضیانی که زودتر مراحل ثبت‌نام خود را انجام داده باشند از این امتیاز برخوردار خواهند شد .

 


ثبت نظر

ارسال