پراتیک به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد:

تقدیر از اکتای قاضی به عنوان صنعتگر برتر گلستان

پنجره ایرانیان: شرکت ایلیاد کار وشمگیر تولید کننده پروفیل‏ های یو.پی.وی.سی پراتیک، در مرداد امسال واحد نمونه استان گلستان معرفی و به مهندس اکتای قاضی، رئیس هیات مدیره شرکت ایلیاد کار وشمگیر، به عنوان صنعتگر برتر استانی تندیس و لوح تقدیر اهدا شد.
  • سه شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 14:48

بنا براخباری که در اختیار تحریریه پنجره ایرانیان قرار گرفت، با حضور دکتر رحمانی، قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر صادقلو، استاندار گلستان و جمعی از مدیران اجرایی استان گلستان، در تاریخ 24 مرداد ماه، گروهی از تولیدکنندگان استان گلستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این جلسه، شرکت ایلیاد کار وشمگیر به عنوان یکی از واحدهای نمونه استان معرفی شد و از مهندس اکتای قاضی، رئیس هیات مدیره شرکت ایلیاد کار وشمگیر، به عنوان یکی از صنعتگران برتر استان گلستان با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، شرکت ایلیاد کار وشمگیر تولید کننده پروفیل‏ های یو.پی.وی.سی با برند پراتیک است که در استان گلستان مشغول به فعالیت می ‏باشد.


نظرات

آرمین شکوریان

با سلام لطفا فایل pdf هم بر روی سایت قرار دهید تا بتوانیم از روی این متن و عکس های آن پرینت بگیریم با تشکر نماینده پروفیل پراتیک در مشهد

ثبت نظر

ارسال