به منظور تبادل اطلاعات و ارائه آخرین دستاوردها صورت گرفت؛

حضور دکونیک در پانزدهمین نمایشگاه ساختمان کرمانشاه

پنجره ایرانیان: مجموعه دکونیک ایران با ارائه آخرین دستاوردهای خود و به منظور تبادل نظر با فعالان این عرصه، در پانزدهمین نمایشگاه ساختمان کرمانشاه که از 29 تیرماه تا 1مردادماه برگزار شد، حضور یافت.
  • یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 16:25

نمایشگاه ملی صنعت ساختمان کرمانشاه از 29 تیرماه تا 1 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه برگزار شد. در این نمایشگاه 80 شرکت فعال در زمینه انواع مصالح ساختمانی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، درب و پنجره و پروفیل، هود، سینک و گاز از سراسر کشور حضور داشتند. شرکت دکونیک با ارائه آخرین دستاوردهای خود و به منظور تبادل نظر با فعالان این عرصه، در این نمایشگاه حضور داشت.

مهندس مهدی امانی مدیرعامل شرکت دکونیک ایران در گفتگو با پنجره ایرانیان، پیرامون حضور دکونیک در نمایشگاه کرمانشاه، گفت: حضور ما در کرمانشاه، به منظور تبادل نظر با صنعتگران مطرح صنعت یو.پی.وی.سی در این استان و استان‏ های همجوار و همچنین آشنایی بیش از پیش همکاران با جدیدترین سیستم‌های در و پنجره در مقیاس جهانی صورت پذیرفت.
امانی با اشاره به اهداف و برنامه‌های دکونیک برای شرکت در نمایشگاه‌های مختلف، ابراز داشت: در واقع استراتژی دکونیک برای حضور در نمایشگاه‌ها و همایش‌ها، اطلاع‌رسانی به اهالی صنعت ساختمان و یو.پی.وی.سی در اقصی نقاط ایران است. در این راستا و به منظور آگاهی فعالان این عرصه از وجود مقاطعی خاص غیر از مقاطع پروفیل‌های متداول و تکراری، در نمایشگاه استان کرمانشاه شرکت کردیم.
وی افزود: حضور دکونیک در نمایشگاه کرمانشاه، همراه با نمایش مقاطع پروفیل‌های خاص و متعدد دکونیک، همسو با شعار این مجموعه مبنی بر تولید هر نوع پنجره با استاندارد RAL-A با مقاطع دکونیک بود. که در این بین امکان آشنایی تولیدکنندگان محترم آن خطه با محصولات متنوع روز دنیا نیز به وجود آمد.
مدیرعامل شرکت دکونیک ایران در ادامه  بیان کرد: دکونیک ایران، با کاملترین مقاطع سری کشویی اعم از تک ریل، دو ریل  و سه ریل  امکان تولید پنجره‌های کشویی در ابعاد بزرگ را دارد. این نوع پنجره‌ها علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، استاندارد بالایی در آببندی و هوابندی دارند.
وی تاکید کرد: دکونیک به جهت پاسخگویی به استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کرمانشاه، آمادگی خود را جهت خدمات‌رسانی در آموزش تولید این نوع پنجره‌ها اعلام می‌کند. گفتنی است این پنجره‌ها در عین زیبایی، عایق موثری در مقابل عوامل زیست‌محیطی و گرد و غبار هستند که متاسفانه در استان‌های غربی کشور مشکلات فراوانی را برای هموطنان ما به وجود آورده‏اند.
مهندس امانی با اشاره به برخی از تولیدات به نمایش گذاشته شده در غرفه دکونیک ایران در نمایشگاه کرمانشاه، اظهار کرد: برخی از محصولاتی که در نمایشگاه کرمانشاه ارائه کردیم عبارتند از:
-پنجره کشویی تک ریل با ابعاد 4متر عرض در ارتفاع 2 متر؛
- پنجره بیرون بازشو دو حالته به صورت عمودی و افقی؛
-در با آستانه آلومینیومی (ترشهلد) به منظور استفاده در بیمارستان‌ها، ادارات و...؛
-پنجره بازسازی و نمایش گوشه‌های بازسازی متعدد و منحصر به فرد؛
- پنجره کشویی دو ریل؛
-پنجره کشوییLift & Slid؛
- نمایش مقاطع سری 80 با برند LEGEND؛
- نمایش مقاطع سری 70با برند DECEUNINCK؛
- نمایش مقاطع سری 60 با برند WINSA؛
وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات متعدد با بزرگان صنعت یو.پی.وی.سی در استان کرمانشاه و استان‌های همجوار در زمان برگزاری نمایشگاه، افزود: دکونیک ایران ضمن استفاده از نقطه نظرات موثر و پیشنهادات دلسوزانه این بزرگواران، زمینه همکاری و توسعه روزافزون در این منطقه از ایران عزیز را مهیا کرده و به زودی شاهد ورود تولیدات دکونیک در انواع در و پنجره‌های خاص و متداول با استاندارد  RAL-Aدر این استان خواهیم بود.
امانی در پایان گفت: دکونیک ایران، از کلیه فعالان، صنعتگران و زحمت‌کشان عرصه صنعت ساختمان و  یو.پی.وی.سی در استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان که در نمایشگاه کرمانشاه از غرفه شرکت دیاکوکیش بازدید به عمل آوردند، کمال تشکر و قدردانی را دارد.

 


ثبت نظر

ارسال