تغییر سیستم بازوی دوحالته و قابل رگلاژ در شرکت GU انجام شد؛

تحویل قطعات جدید به متقاضیان توسط پرسان صنعت آریا

پنجره ایرانیان: شرکت GU، در راستای ارتقای فنی قطعات، اقدام به تغییر سیستم بازوی دوحالته کرده است و شرکت پرسان صنعت آریا، نماینده رسمی این شرکت متعهد شده‌است، این قطعات را به متقاضیان آن تحویل دهد.
  • یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 15:32

به گزارش پنجره ایرانیان، پرسان صنعت آریا اعلام کرد، این قطعات به متقاضیانی که تا تاریخ 20 مردادماه درخواست خود را به این شرکت اعلام کنند، ارسال خواهد شد.

در سیستم‌های فعلی، بازوی دوحالته از دو قسمت جداگانه تشکیل می‌شود که شامل بازویی و لولای نگهدارنده می‌باشد. در بازویی‌های جدید این دو قطعه به هم متصل شده و به صورت یک قطعه واحد خواهد بود. این تغییر شامل سیستم لولاهای قابل رگلاژ نیز خواهد شد.

قطعات جدید از تاریخ اول شهریور ماه 95 در انبار این شرکت آماده تحویل خواهد بود. شرکت پرسان صنعت متعهد می‌شود انبار تمامی مشتریان این شرکت که تا تاریخ 20 مرداد ماه 95 کسری قطعات موجودی خود را اعلام کنند، به صورت کامل تجهیز و تمامی قطعات مورد نیازشان را به صورت کامل تامین کند.

گفتنی است، شرکت پرسان صنعت آریا هیچگونه مسئولیتی در قبال تامین قطعات کسری شرکت‌هایی که تا پایان تاریخ اعلام شده موجودی خود را اعلام نکرده‌اند، نخواهد داشت.


ثبت نظر

ارسال