هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز برگزار شد

پنجره ایرانیان: گروه خبری نشریه پنجره ایرانیان در تاریخ 12 خرداد ماه برای پوشش خبری هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز عازم این شهر شد.
  • سه شنبه 22 تیر 1395 ساعت 9:41

شیراز یکی از مهمترین شهرهای توریستی ایران است که جاذبه‎های این شهر دل‏ انگیز شهره خاص و عام است و آوازه ‏ای جهانی دارند. اما یکی از عوامل جذب توریست در این شهر، مردم خون‎گرم و مهربان شیراز است. مردمانی صبور و بردبار که گویا نه مشکلات اقتصادی و نه هیچ چیز دیگر، تنشی بر آنها وارد نمی ‏کند. شهری پر از مهربانی، و به قول حضرت حافظ: خوشا شیراز و وضع بی مثالش، خداوندا نگه‎دار از زوالش.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

آخرین باری که گروه خبری نشریه پنجره ایرانیان به شیراز سفر کرده بود، به 15 آذر ماه باز‎می‎گردد که برای گزارش خبری از چهارمین دوره نمایشگاه در و پنجره شیراز به محل دائمی نمایشگاه بین‎المللی شیراز اعزام شده بود. برگزاری این نمایشگاه نسبت به آنچه پیش ‏تر دیده بودیم با پیشرفت‏ هایی رو به ‏رو شده بود. ضمن اینکه اطلاع‎رسانی مناسبی هم در این زمینه انجام شده بود. نمایشگاه شیراز جزو نمایشگاه‎های مدرن ایران به حساب می‎آید. نمایشگاهی با 5 سالن مجزا و البته با فاصله از هم سالن‎هایی با نام‎های ملاصدرا، سرو، بهار، نرگس و حافظ. همه چیز مهیای تهیه گزارشی فوق‏ العاده بود. در ادامه توجه شما را به گزارش خبری و تصویری این رویداد نمایشگاهی در شهر شیراز، دعوت می‏ کنیم:


نشریه پنجره ایرانیان ــ سال نهم ــ شماره 105 ــ تیر 95


ثبت نظر

ارسال