اعطای تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرف‏ کنندگان به هافمن

پنجره ایرانیان: در نخستین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‏ کنندگان آذربایجان شرقی، هافمن موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
  • شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 9:9

به گزارش روابط عمومی هافمن، نخستین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‏ کنندگان استان آذربایجان شرقی، طی مراسمی در روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

در این نشست که در تالار اجتماعات ‏سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز ترتیب یافته بود، دکتر نوابی معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور و مهندس نجاتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی و دیگر مقامات ارشد استانی حضور داشتند.

در این همایش 12 واحد برتر استان در حوزه فعالیت حقوق مصرف کننده برگزیده شدند که هافمن در کنار یازده واحد تولیدی دیگر که در راستای رعایت حقوق مصرف‏ کنندگان  و جلب رضایت آنان ‏اقدامات ‏و ‏فعالیت ‏های شایسته و در خور توجهی انجام داده بودند، موفق به اخذ تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان گردید.

در بخشی از این همایش دکتر نوابی به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان ضمن عرض تبریک  به تمامی واحدهایی که جسارت شرکت در این آزمون داوطلبانه را داشتند، خواستار وجود اعتباراتی هر چه بیشتر در این زمینه شدند. وی در ادامه از رشد 16 برابری متقاضیان دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال گذشته خبر داد که این نشان دهنده حرکت تولید کنندگان به سمت ارائه محصولات مرغوب همراه خدمات قبل، حین و بعد از فروش است .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی که در این مراسم شرکت داشت نیز تصریح کرد که با توجه به اینکه در دولت گذشته تورم ۴۵درصدی را تجربه کرده‌ایم، دولت یازدهم توانست با تلاش و همکاری مسئولان دولتی این تورم را کاهش دهد و بسیاری از نواقص را حل و فصل کند. وی افزود البته در حال حاضر مشکلات بسیاری مانند بیکاری و رکود در اقتصاد کشور وجود دارد و ما باید به این مشکلات توجه ویژه‌ای داشته باشیم. خوشبختانه در سال جاری تصمیم گرفتیم هیچ کاری را بدون برنامه انجام ندهیم و بر این اساس سند تدوین و توسعه استان نوشته شد.

از دیگر نکات بارز این همایش حضور آیت الله مجتهد شبستری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز بود که در راستای رعایت حقوق حق الناس به ایراد سخنرانی پرداختند.


ثبت نظر

ارسال