بازدید اختصاصی معاون وزیر صنعت و معدن از هافمن

پنجره ایرانیان، سیدمحمود نوابی معاون ‏وزیر ‏صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف‏ کنندگان و تولیدکنندگان، به همراه هیئت عالی ‏رتبه ‏ای در 22 اردیبهشت‏ ماه از کارخانه هافمن بازدید کرده و طی نشستی به گفتگو با مهندس حمیدیه پرداخت.
  • سه شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 8:17

به گزارش روابط عمومی هافمن، روز چهارشنبه  22 اردیبهشت سال جاری دکتر نوابی معاون ‏وزیر ‏صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف‏ کنندگان و تولیدکنندگان کشور، به اتفاق هیئت همراه جهت بازدید اختصاصی از هافمن، مهمان این شرکت بودند.

در ادامه این بازدید، دکتر نوابی طی نشستی با مهندس محمد حمیدیه مدیر عامل و نیز مدیران هافمن ضمن بررسی مشکلات و موانع موجـود در صنایع مختلف، خصوصا صنایع پایین دستی پتروشیمی، به راهکارهای اساسی اشاره و قول مساعد جهت رفع برخی از موارد را داده و به این واحد صنعتی برای برگزیده شدن به ‏عنوان واحد برتر در حوزه فعالیت حقوق مصرف کننده تبریک گفتند.

گفتنی است، مهندس نجاتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، آقای تاری مدیرعامل شهرک صنعتی سرمایه ‏گذاری خارجی استان ، آقای مهندس خاکپور بخشدار محترم صوفیان و چند تن از دیگر مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت در این نشست و بازدید حضور داشتند.


ثبت نظر

ارسال