دانلود mobile iwindoor از مرز 7 هزار کاربر گذشت

پنجره ایرانیان: با گذشت کمتر از سه ماه از تاریخ عرضه رسمی نسخه mobile iwindoor، تعداد دانلودهای این نرم افزار در GooglePlay Store از مرز 7000 کاربر گذشت.
  • شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 8:40

 خانم همتی، مدیر فروش شرکت بهین سامان، در گفتگو با خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان ضمن اعلام این خبر، افزود: این حجم دانلود موجب شد تا این نرم افزار به طور کاملا رسمی به یک نرم افزار بین المللی تبدیل شود. وی در ادامه افزود: طبق آخرین گزارش های گوگل تعداد کل دانلودهای این نرم افزار بالای 7000 عدد می باشد که بیش از نیمی از آنها، کاربران فعال نرم افزار محسوب می شوند.

مدیر فروش شرکت بهین سامان تاکید کرد: نرم افزار iwindoor  mobile به دلیل تعداد دانلود بسیار بالا در بیش از 155 کشور جهان و فتح هر 5 قاره در بازه زمانی کوتاه سه ماهه، و همچنین کسب امتیاز  بالا از سوی مخاطبان خود، در لیست نرم افزارهای برتر این صنعت قرار گرفته است.

همتی خاطرنشان کرد: استقبال از این نرم افزار به گونه ‏ای بوده است که با جستجوی کلمات مرتبط با این صنعت مانند PVC, UPVC, Aluminium و... در GooglePlay Store با نتیجه باور نکردنی روبرو می شوید. به این دلیل که iwindoor mobile گزینه اول تا سوم نتیجه جستجوی شما می ‏باشد.

همتی در پایان سخنان خود ضمن تبریک به تمامی هم میهنان و قدردانی صمیمانه از همکاری، صبر و شکیبایی همراهان همیشگی خود، اظهار داشت: بی شک، صبر و حوصله و اعتماد شما هم‏ میهنان و همکاران عزیز، ما را به این مرحله از موفقیت رسانده و تمامی این موقعیت را مدیون شما و متعلق به شما می‏ دانیم. این افتخار را با شما قسمت می‏ کنیم چرا که ایران و ایرانی با همدلی و تلاش و صبر و کوشش اهالی این صنعت، اکنون در جهان سربلند شده است.

 

 


ثبت نظر

ارسال