ماشین‏ آلات فوم اینداستری در کرمان نصب شد

پنجره ایرانیان: یک هفته پس از برگزاری نمایشگاه تهران، شرکت آلومینیوم سهند خط کامل مونتاژ در و پنجره و نمای شرکت فوم اینداستری را در کارخانه خود واقع در شهر کرمان نصب و راه ‏اندازی کرد.
  • دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 14:48

محمدرضا قائمیان، مدیر فروش شرکت فوم اینداستری، در گفتگوی خود با پنجره ایرانیان ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: مجموعه آلومینیوم سهند با برخورداری از نیروی فنی خبره و کارخانه‏ ای به مساحت تقریبی 1200 متر مربع و در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری محصولات شرکت آلپکو، با نصب و راه ‏اندازی خط کامل فوم اینداستری، از قابلیت بسیار بالایی در ساخت و مونتاژ انواع در و پنجره و نماهایی آلومینیومی با پرفیل‏ های نرمال و ترمال بریک برخوردار شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به پیش ‏بینی‏ های انجام شده توسط مدیریت مجموعه فوم اینداستری، با نزدیک شدن به نمایشگاه تهران دپویی از محصولات فوم در تهران فراهم آمده بود، که در طول نمایشگاه تهران همگی آنها به فروش رفته و بر اساس زمانبندی‏ های انجام شده و بنا به درخواست مشتریان، این دستگاه ‏ها در حال نصب و راه ‏اندازی می ‏باشند. در همین راستا خط تولید ترمال بریک به همراه پانچ ‏های اختصاصی در هفته گذشته در شهر کرمان و در شرکت آلومینیوم سهند، نصب و راه اندازی گردید.

گفتنی است، شرکت فوم اینداستری، تولیدکننده ماشین آلات در و پنجره و نما آلومینیوم نرمال و ترمال بریک از کشور ایتالیا می‏ باشد.


ثبت نظر

ارسال