همزمان با هفتمین نمایشگاه بین ‏المللی در و پنجره تهران:

گردهمایی هلدینگ سیندژ برگزار شد

پنجره ایرانیان: گردهمایی بزرگ هلدینگ سیندژ با حضور جمعی از فعالان صنعت در و پنجره و دیگر حوزه‏ های بخش ساخت ‏ساز در تاریخ 4 بهمن در هتل بزرگ استقلال برگزار شد.
  • شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 11:40

نشست خانواده بزرگ سیندژ با حضور جمع کثیری از اهالی صنعت در و پنجره و دیگر حوزه ‏های ساختمانی همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‏ المللی در و پنجره تهران در 4 بهمن 1394 برپا شد. در این گردهمایی که در هتل استقلال تهران و با اجرای رضا رشیدپور برگزار می‏ شد، برنامه‏ های شاد و متنوعی از جمله اجرای موسیقی زنده پیش‏ بینی شده بود.

در ابتدای این جلسه دکتر خطیبی و مهندس تاجیک پشت تریبون قرار گرفته و سخنان کوتاهی را ایراد کردند. دکتر خطیبی، رئیس هیئت مدیره سیندژ، با اشاره به فراز و نشیب‏ های سال 94، از کلیه حاضران به ‏دلیل تداوم همکاری و تحمل مشکلات اقتصادی موجود در یک سال گذشته تشکر کرد.

مهندس تاجیک، مدیر عامل سیندژ، نیز ضمن خیرمقدم به مهمانان، در خصوص مراسم مختلفی که توسط سیندژ برگزار می‏ شود، توضیحاتی ارائه داد. وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: هدف ما از برگزاری چنین مراسمی صرفا تجدید دیدارها و فراهم ساختن اوقاتی دلپذیر برای دوستان و همکاران ارجمند می ‏باشد. از سوی دیگر، سیندژ جلسات تخصصی و فنی متعددی را از ابتدای سال به ‏صورت استان به استان در دستور کار خود داشته و مسائل و مباحث فنی را در آن جلسات دنبال می ‏کند.

در ادامه، دو گروه موسیقی با هنرنمایی ‏های خود، لحظات شاد و به‏ یادماندنی را برای حاضران آفریدند. همچنین در پایان مراسم، از مهمانان به صرف شام پذیرایی شد.

مشروح این گزارش را در شماره آینده نشریه پنجره ایرانیان بخوانید.


ثبت نظر

ارسال