مدیرفروش منطقه ویستابست درگفتگو باپنجره ایرانیان هشدارداد:

مراقب کلاهبرداران باشید

پنجره ایرانیان: مهدی ملکی ضمن اشاره به کلاهبرداری ‏ها و سو استفاده‏ های صورت گرفته با نام ویستابست، از صاحبان پروژه و متقاضیان خواست، پیش از عقد قرارداد قطعی با شرکت‏ های مدعی نمایندگی ویستابست، حتما از طریق سامانه "الو پنجره" (‏تلفن 23002400) از صحت ادعای این شرکت‏ ها اطمینان حاصل کنند.
  • سه شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 14:3

مهدی ملکی، مدیر فروش منطقه ویستابست، در گفتگو با سرویس خبری پنجره ایرانیان، از فعالیت گروه‏ های کلاهبرداری خبر داد که با استفاده از نام ویستابست و نیز بی‏ اطلاعی یا کم اطلاعی متقاضیان و صاحبان پروژه، باعث ضرر و زیان مادی و معنوی  می‏ شوند.

وی در این رابطه اظهار داشت: متاسفانه عده ‏ای با عنوان بنگاه نمایندگی فروش در و پنجره، وارد این بازار  شده ‏اند، که به انحاء و روش‏ های مختلف، اقدام به فروش پنجره با پروفیل ویستابست در بازار می‏ کنند. این افراد که بعضا تولیدکننده نیستند و نقش واسطه دارند، به مشتریان قیمت‏ هایی می ‏دهند که پایین‏ تر از قیمت واقعی بوده و خیلی وسوسه برانگیز است.

ملکی در ادامه افزود: این افراد در سر ‏ساختمان‏ ها حاضر شده و با اعلام قیمت‏ هایی بسیار نازل، اقدام به عقد قرارداد کرده و به شرکت‏ های تولیدکننده سفارش می‏ دهند؛ اما در این میان نقدینگی و پیش پرداخت و نیز  اسنادی را که از صاحب پروژه‏ ها گرفته‏ اند، نزد خود نگه داشته و اسناد دیگری از خود یا کارمندان دفاتر  خودشان را به شرکت‏ های پنجره ‏ساز می ‏دهند که فاقد ارزش و اعتبار  بوده و در نهایت نیز پروژه را به‏ صورت نیمه کاره یا با اشکالات فراوان (اندازه‏ گیری اشتباه و نصب و رگلاژ ناقص) رها می‏ کنند. ضمن اینکه غالب چک‏ های آنان نیز نقد نمی‏ شود.

مدیر فروش منطقه ویستابست با تاکید بر رصد فعالیت این افراد توسط شرکت ویستا بست، افزود: ما تاکنون دو گروه از این افراد را شناسایی کرده ‏ایم که یکی از آنان تا کنون با چهار نماینده ویستابست تماس داشته و متاسفانه از هرکدام بیش از 100 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است که برخی از این اسناد موجود است. این فرد در ابتدا در منطقه استان البرز  و با یکی نمایندگان فعالیت می‏ کرد، اما پس از لو رفتن اقدامات وی، به سمت نمایندگان جنوب و شرق رفته و از آنان نیز با همین روش کلاهبرداری کرده است.

ملکی خاطر نشان کرد: چنین افرادی قیمت‏ هایی را به مشتریان ارائه می‏ دهند که بسیار پایین ‏تر از قیمت‏ های نمایندگان رسمی و واقعی بازار  است، و با این کار باعث تشویش و عدم ثبات در بازار تولید پنجره می‏ شوند، زیرا مشتریان به قیمت‏ های تولیدکنندگان محصولات باکیفیت به دیده تردید خواهند نگریست.

وی ادامه داد: در واقع این افراد با سوءاستفاده از رکود حاکم بر بازار، صاحبان پروژه را با قیمت‏ های نازل تطمیع و تحریک می‏ کنند و در نهایت به مشتریان و نمایندگان رسمی ضربه زده و باعث تخریب اذهان عمومی صاحبان پروژه نسبت به تولیدکننده واقعی و باکیفیت پنجره می گردند.

مهدی ملکی در پایان، با اشاره به اطلاع ‏رسانی وسیع ویستابست در اقصی نقاط کشور، تاکید کرد: کلیه صاحبان پروژه و پیمانکارانی که خواهان پنجره با پروفیل ویستابست هستند می‏ توانند پیش از آنکه همکاری خود را با یکی از نمایندگان ما قطعی کنند، با استعلام از سامانه "الو پنجره"، خیال خود را از بابت نیافتادن در دام افراد غیر مسئول، آسوده کنند. همچنین لازم است کلیه نمایندگان ویستابست به محض اطلاع از موارد مشابه، به مسئولان شرکت اطلاع‏ دهند تا اقدامات مقتضی صورت پذیرد.


ثبت نظر

ارسال