گمانه ‏زنی یک نماینده مجلس:

پرونده مسکن مهر سال ۱۴۰۴ بسته می‌شود

پنجره ایرانیان: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه نبود یک لیدر و سرگروه باعث شده تا پرونده مسکن مهر بسته نشود، گفت: با این روند پروژه مسکن مهر تا سال ۱۴۰۴ هم ادامه دارد، پس ورود رئیس‌جمهور می‌تواند راهگشای این مشکل باشد.
  • یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 10:4

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا خسروی در پاسخ به این سؤال که مشکل پروژه مسکن مهر را در چه می‌بینید که همچنان بسته شدن پرونده این پروژه را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است، گفت: دلیل اصلی به پایان نرسیدن پروژه مسکن مهر، نبود یک متولی و سرگروه است تا از وزارتخانه‏ های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و نیرو بخواهد به وظایف خود به‏ درستی عمل کنند تا این پروژه به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه این لیدر و سرگروه می‌تواند رئیس‌جمهوری و یا معاون اول رئیس‌جمهوری باشد، تاکید کرد: چنانچه شخص روحانی برای حل مشکل پروژه مسکن مهر ورود کند، می‌تواند از وزارتخانه‌هایی که درگیر پروژه مسکن مهر هستند، بخواهد که مشکل را زودتر حل کنند و متقاضیان خشنود شوند.

نماینده مردم سمنان با تاکید بر اینکه اتمام پروژه مسکن مهر جزء مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: اگر رئیس‌جمهوری ورود نکند، با پیش‌بینی‌هایی که بنده انجام داده‌ام، قطعا پرونده مسکن مهر تا سال 1404 هم به طول می‌انجامد.

این در حالی است که مقامات مسئول وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده ‏اند که پرونده مسکن مهر سال 95 بسته می ‏شود.


ثبت نظر

ارسال