معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه در پاسخ به خبرنگار پنجره ایرانیان:

آخوندی بارزترین شخصیت در سکان وزارت راه است

پنجره ایرانیان: حامد مظاهریان روز 13 مهر 1394 در حاشیه همایش سالانه انبوه‎سازان به سوالات خبرنگار نشریه ایرانیان پاسخ داد.
  • سه شنبه 14 مهر 1394 ساعت 12:41

حامد مظاهریان، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی که در همایش سالانه انبوه‎سازان حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخته بود، در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران قرار گرفت.

حامد مظاهریان در پاسخ به پرسش خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان در خصوص یکی از موارد استیضاح، که گفته می‎شود معاونان وزیر به‎ویژه شخص مظاهریان بوده است، گفت: من هیچ دفاعی از خود ندارم. بنده منصوب جناب دکتر آخوندی بوده و مجری سیاست‎های دولت در حوزه‎ مسئولیت‏ های خویش هستم. مظاهریان در خصوص استیضاح وزیر راه و شهرسازی افزود: البته این حق طبیعی مجلس است، اما با شناختی که نمایندگان مجلس از شرایط موجود دارند باید به این نکته اذعان داشت که دکتر آخوندی بارزترین شخصیتی است که تاکنون در سمت وزارت راه و شهرسازی فعالیت داشته و این مهم را مجلس به درستی تشخیص داده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان پیرامون بازنگری مقررات ملی ساختمان اظهار داشت: بازنگری مقررات ملی ساختمان در همه مباحث شروع شده است و براساس قانون، وزارت راه و شهر‎سازی موظف است هر سه سال یکبار این قانون را مورد بررسی و بازنگری قرار دهد، کمیته‎ها هر هفته جلسه دارند و امیدواریم به تدریج نتایج نظر نهایی خود را اعلام کنند.

در ادامه حامد مظاهریان به سوالات سایر خبرنگاران پاسخ گفت.


ثبت نظر

ارسال