هافمن حامی همایش و نمایشگاه سالانه انبوه سازان ایران شد

پنجره ایرانیان: همایش و نمایشگاه سالانه انبوه ‏سازان ایران، امروز 13 مهر 94، با حضور تعدادی از مسئولان کشوری در محل پژوهشگاه نیرو در حال برگزاری است و نماینده هافمن به ‏عنوان یکی از حامیان این نمایشگاه به ایراد سخنانی خواهد پرداخت.
  • دوشنبه 13 مهر 1394

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان، همایش و نمایشگاه سالانه انبوه سازان ایران روز دوشنبه 13 مهرماه 94، همزمان با روز جهانی اسکان بشر در محل سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو در حال برگزاری است. یکی از حامیان این همایش، که تعدادی از مقامات مسئول از جمله معاون امور مسکن و ساختمان در آن حضور دارند، شرکت هافمن، تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی است.

مهندس بابک مشیرفر، مدیر فروش شرکت هافمن در این خصوص به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: هافمن به عنوان حامی بزرگ این همایش و با هدف معرفی هر چه بیشتر و نهادینه ساختن تئوری ناب‏ سازی مصرف انرژی نزد سازنده‏ ها به‏ ویژه انبوه ‏سازان حضور دارد.

گفتنی است، در این همایش حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی، مهندس جمشید برزگر رئیس هیات مدیره کانون سراسری، منوچهر شیبانی اصل مدیر کل دفتر تشکل‏ های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا انصاری رئیس اتاق ایران، بابک مشیرفر مدیر فروش هافمن به نمایندگی از مدیر عامل و جمعی دیگر از شخصیت‏ های کشوری و دانشگاهی به ایراد سخن خواهند پرداخت.


ثبت نظر

ارسال