قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد:

پیشنهاد به کره ‏ای‏ ها برای تولید مشترک تجهیزات

پنجره ایرانیان: محمدحسن پیوندی با اشاره به تمایل شرکت‏ های کره‏ ای برای حضور دوباره در صنعت پتروشیمی ایران اظهار کرد: توان سازندگان و پیمانکاران ایرانی نسبت به یک دهه گذشته کاملا افزایش یافته و به شرکت‏ های کره ‏ای پیشنهاد دادیم برای ساخت تجهیزات از مشارکت سازندگان ایرانی استفاده کنند.
  • یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 9:38

به گزارش خبرگزاری شانا، معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با اشاره به دیدار بیژن زنگنه، وزیر نفت با وزیر زیرساخت و حمل ‌ونقل کره‌جنوبی و هیات همراه گفت: امروز کره جنوبی همچون سایر کشورهای آسیایی و اروپایی با حضور در ایران آمادگی خود را برای حضوری دوباره در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران اعلام کرد.

پیوندی با اشاره به علاقمندی شرکت ‏های کره ‏ای برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران، گفت: پیش از تشدید تحریم‏ های بین‏ المللی این شرکت‏ ها در بخش ‏های مهندسی و تامین تجهیزات و کالا در این صنعت فعالیت قابل قبولی داشته ‏اند.

پیوندی گفت: در مذاکرات با شرکت‏ ها و سرمایه‏ گذاران کره ‏ای به آنها پیشنهاد شد، با همکاری و استفاده از توانمندی شرکت ‏های ایرانی می‏ توانند تجهیزات مورد نیاز صنعت پتروشیمی ایران و کشورهای منطقه خاورمیانه را تامین کنند.

وی با اشاره به تمایل سرمایه‏ گذاری مستقیم و غیر مستقیم شرکت‏ ها و سرمایه ‏گذاران کره جنوبی در صنعت پتروشیمی ایران، گفت: به طور حتم پتانسیل‏ های بالقوه سرمایه گذاری خارجی با لغو تحریم‏ ها بالفعل خواهند شد.


ثبت نظر

ارسال