در پی بروز سه ساعت وقفه در نمایشگاه در و پنجره اصفهان

اعتراض شدید غرفه ‏داران

  • شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 10:21

سومین روز از دومین نمایشگاه در و پنجره اصفهان با وقفه‏ ای سه ساعته آغاز شد که این امر اعتراض شدید غرفه‏ داران را به همراه داشت.

در آخرین ساعات دومین روز از نمایشگاه در و پنجره اصفهان، از بلندگوهای سالن اعلام شد که ساعت آغاز به کار نمایشگاه در روز پنجشنبه 5 مرداد با سه ساعت تاخیر در ساعت 19 خواهد بود. دلیل این امر سفر یکی از مسئولان بلندپایه کشور به شهر اصفهان اعلام شد. این امر اعتراض شدید غرفه‏ داران را به‏ دنبال داشت و در نهایت فرمانده نیروی انتظامی نمایشگاه با نمایندگان غرفه‏ داران به مذاکره نشست و در نهایت نیز تغییری در این وقفه روی نداد.

دومین نمایشگاه در و پنجره اصفهان از 3 تا 6 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‏ های بین ‏المللی اصفهان همزمان با هشتمین نمایشگاه اختصاصی آسانسور، پله ‏های برقی، صنایع و تجهیزات برگزار شد. این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 دایر بود، اما در سومین روز در  ساعت 19 آغاز به کار کرد.این در حالی است که در دو روز نخست نیز شرکت کنندگان این نمایشگاه از استقبال عمومی بسیار ضعیف این دوره از نمایشگاه گله‏ مند بودند.


نظرات

سارا تقی نژاد نمین

سپاس از درج این خبر درست در روزی که بازدید کنندگان بیشتری به نمایشگاه مراجعه می کردند این امر اتفاق افتاد که متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد . برنامه ریزی برگزارکنندگان نمایشگاهها چه شهرستانی و چه در پایتخت بسیار ضعیف است . توسعه سرمایه گذاری دارابی / کارن ماشین

ثبت نظر

ارسال