راه ‏اندازی سیستم پیامکی آموزشی توسط کرفت مولر ایران

پنجره ایرانیان: مجموعه کرفت مولر ایران جهت ارتقاء سطح کیفی آموزش همه فعالان اعم از تولیدکنندگان، بازاریابان، سازندگان یا مصرف کنندگان نهایی، اخیرا با یک سایت ارسال پیامک قراردادی منعقد کرده مبنی بر اینکه پیام‏ های آموزشی این شرکت را برای صنعتگران حوزه در و پنجره دوجداره یو.پی.وی.سی و آلومینیوم به‏ صورت رایگان ارسال کند.
  • یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 13:13

پیامک‏ های ارسالی به پنج بخش تقسیم ‏بندی می‏ شوند: آموزش نکات فنی تولید، معیارهای انتخاب پنجره، نکات مدیریتی تولید، نکات مدیریتی فروش و داستان‏ های آموزنده مدیریتی.

* بخش آموزش نکات فنی تولید: این بخش شامل نکات فنی با تصاویر یا در صورت نیاز لینک فیلم آموزشی خواهد بود و مناسب کارگاه‏ های تولید پنجره می ‏باشد.

* معیارهای انتخاب پنجره: این بخش شامل اطلاعات آموزشی در خصوص معیارهای سنجش کیفی یک پنجره می ‏باشد و می‏ تواند برای کارشناسان فروش، بازاریابان و نیز مشتریان نهایی شرکت ‏ها مفید واقع شود. بدین ترتیب که شرکت ‏ها می‏ توانند این اطلاعات را برای مشتریان خود ارسال و سطح آگاهی آنها را افزایش داده، و گرایش عمومی نسبت به مقرون به صرفه بودن محصولات را به سمت اهمیت کیفیت سوق دهند.

* نکات مدیریتی تولید: شامل راهکارهایی که باعث ارتقاء بهره‌وری در خط تولید شده و کیفیت یا کمیت تولید را نیز بهبود می ‏بخشند. این نکات می‏ تواند مناسب مدیران تولید، مدیران عامل و نمایندگان مدیریت در امور کیفیت و همچنین مدیران منابع انسانی باشد.

* نکات مدیریتی فروش: این بخش شامل ارائه نکاتی کاربردی برای بازاریابان و فروشندگان بوده و اطلاعاتی را ارائه می‏ دهد که بر اساس آنها میزان و توانایی قابلیت بازاریابان افزایش یابد.

* داستان‏ های آموزنده مدیریتی: شامل داستان‏ هایی است که بر اساس تجربیات واقعی تهیه شده و می‏ توانند ترسیم‌گر موقعیت ‏های مختلف برای افراد باشند و درون متن هم نکاتی کاربردی و ملموس وجود دارد.

مجموعه همه این پیام‏ ها به ‏صورت رایگان روی تلگرام ارسال و همراه با تصاویر و توضیحات مناسب خواهد بود. اسپانسرینگ هزینه ارسال این تبلیغات‌ها برای مدت 2 ماه بر عهده کرفت‌مولر ایران بوده و پس از آن شرکت‌های مختلف نیز می ‏توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند. در ضمن امکان ارسال یا فوروارد این نکات برای دریافت کننده نیز از این پنل امکان پذیر است.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنند.


نظرات

فرخ ظفر فرخی

دوستان به اطلاع می رساند این سیستم از امروز یکم شهریور 94 فعالیت خودش رو آغاز کرده فرخ ظفر فرخی کرفت مولر ایران

سهیل بااصل

اگر مارادرمجموعه خودتان بپذیرید ممنون میشوم [email protected]

ثبت نظر

ارسال