تکامل پنجره یو.پی.وی.سی با تکنولوژی linktrusion

پنجره ایرانیان: دکونیک در جدیدترین دستاورد خود، فناوری خلاقانه‏ ای با عنوان linktrusion به بازار عرضه کرده است. این محصول از جنس فایبرگلاس و کاملا قابل بازیافت بوده و جایگزین گالوانیزه درون پروفیل شده، و ضمن افزایش استحکام پنجره، عایق حرارتی بودن پنجره را به حداکثر می‏ رساند.
  • چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 0:25

شرکت دکونیک، آخرین دستاورد خود را به بازار عرضه کرد. این شرکت با عرضه به‏ روز محصولات دکونیک، همواره سعی داشته تا صنعت در و پنجره دوجداره یو.پی.وی.سی کشور را از آخرین تولیدات و فناوری‏ های به ‏روز دنیا بهره ‏مند سازد. مهدی امانی مدیرعامل دکونیک ایران ضمن اشاره به این نکته، در خصوص ویژگی‏ های محصولات دکونیک به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: افزون بر ویژگی قابل توجه پنجره‏ های ساخته شده از پروفیل‏ های دکونیک، یعنی تنوع طرح ‏ها، شکل‏ ها و رنگ‏ های آنها؛ از مهمترین خصوصیات این پنجره‏ ها، میزان بسیار بالای درصد عایق بودن آنها‏ست که به طراحی منحصر به ‏فرد این محصولات باز می‏ گردد.

وی در ادامه افزود: این شرکت در تمامی مراحل تولید خود با توجه ویژه به بایدها و نبایدهای زیست محیطی، محصولات خود را به بازار عرضه می‏ کند که به ‏گواه کارشناسان همواره کمترین صدمه را به محیط زیست وارد کرده است. او با بیان اینکه محصولات دکونیک 100درصد قابل بازیافت هستند، خاطرنشان کرد: این ویژگی‏ ها دکونیک را به یکی از قله‏ های صنعت تبدیل کرده است.

امانی یادآور شد: در ساختمان‏ های مدرن، نور و فضا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده ‏اند که چنین تغییر رویکردی طبیعتا نقش پنجره را پررنگ ‏تر از گذشته ساخته است. وی فناوری ساخت پنجره در ابعاد بسیار بزرگ را از تخصص‏ های ویژه دکونیک برشمرد و اضافه کرد: محصولات دکونیک در شرایط آب و هوایی مختلف و حتی طوفان ‏های شدید بیشترین مقاومت را از خود نشان می‏ دهند.

مدیر عامل شرکت دکونیک ایران ادامه داد: امروزه برای استحکام بیشتر در و پنجره‏ ها از پروفیل‏ های تقویتی فلزی در داخل سش، فریم و مولیون استفاده می شود. اما فلزی بودن پروفیل‏ های تقویتی، سبب انتقال گرما و سرما می ‏شود. دکونیک برای رفع این مشکل، فناوری خلاقانه و ویژه ‏ایی با نام  linktrusion به بازار عرضه کرده است.

امانی تشریح کرد: در این تکنولوژی از ذرات بسیار کوچک و فشرده‏ایی مانند فیبر استفاده می ‏شود. فشردگی این ذرات در هر متر فریم، 200,000 متر فیبر می ‏باشد. فرایند تولیدی بسیار پیچیده این محصول قابلیت بازیافت 100درصدی آن را پدید آورده است. linktrusion جایگزین گالوانیزه شده و ضمن افزایش استحکام پنجره، میزان عایق بودن آن را به حداکثر می ‏رساند.

وی با تاکید بر نقش این فناوری در بهینه‏ سازی مصرف انرژی، خاطر نشان ساخت که اختصاص هزینه‏ های کلان دکونیک به تحقیق و توسعه، این مجموعه را به یکی از پیشگامان جهانی این صنعت تبدیل کرده است.

مدیر عامل شرکت دکونیک ایران در خاتمه افزود: شرکت دکونیک امیدوار است با تولید انواع سطح مقاطع باکیفیت و ایجاد فضایی رقابتی، باعث ارتقاء سطح کیفی محصولات داخلی شده و گامی هرچند کوچک در جهت حفظ سرمایه ‏های ملی بردارد.


ثبت نظر

ارسال