جدیدترین فعالیت‏ های بست ویژن

پنجره ایرانیان: بر اساس اعلام روابط عمومی بست‎ ویژن، اخذ دو گواهینامه بین ‏المللی، به ‏روزرسانی کلیه قالب‎های بست ویژن و برگزاری کلاس‎های آموزشی، از جمله آخرین اقدامات این شرکت بوده است.
  • شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 10:41

اخذ دو گواهینامه از انگلستان

شرکت بست ویژن توانست دو گواهینامه بین‏ المللی ISO 18001 2007  و ISO 14001-2004  TUV ATLANTIC  از انگلستان را دریافت کند.

بر اساس اخباری که روابط ‎عمومی شرکت پتروپویا گرانول آریانا در اختیار خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان قرار داده است، بست‎ویژن ضمن تمدید گواهینامه ISO 9001 , 2008 موفق به اخذ گواهینامه‎های ISO 18001 2007 و ISO 14001-2004  TUV ATLANTIC انگلستان شده است.

پترو پویا ازجمله تولیدکننده‎های پروفیل یو.پی.وی.سی در استان اصفهان، که پیش‎تر موفق به دریافت گواهینامه‎های ‎ ISO 9001 , ISO 2008شده بود با پایان یافتن تاریخ اعتبار آن بار دیگر موفق به تمدید این گواهینامه بین‎المللی شد.

اما آخرین اخبار از شرکت بست‎ویژن حاکی از کسب دو گواهینامه بین‎المللی دیگر است. به گزارش خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان پروفیل بست‎ویژن موفق به اخذ گواهینامه‎های ISO 14001-2004 و ISO 18001 2007  از کشور انگلستان شده است. پروفیل بست ویژن پیش از این موفق به کسب گواهینامه از اداره کل استاندارد ملی و نیز گواهینامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز شده بود.

بهروزرسانی و تجهیز قالبها توسط بستویژن

بست‎ ویژن کلیه قالب‎های خود را به‏ روزرسانی کرده است. این شرکت همچنین قالب‎ قاب بازسازی خود را آماده کرده و محصول نهایی را به تولید انبوه خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان، قالب‎های قاب بازسازی این شرکت آماده شده و محصول نهایی تا چندی دیگر به تولید انبوه خواهد رسید و روانه بازار یو.پی.وی.سی کشور خواهد شد. ضمنا شرکت تولیدکننده پروفیل بست‎ویژن کلیه قالب‎های خود را به‎روزرسانی کرده است.

برگزاری کلاس‎های آموزشی

بست‎ویژن با همکاری سازمان فنی و حرفه‎ای استان اصفهان 200 تا 250 ساعت کلاس آموزشی برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان، گروه صنعتی پترو پویا گرانول آریانا جهت افزایش کیفیت تولید پنجره با مرکز فنی و حرفه‎ای استان اصفهان تفاهم‎نامه‎ای امضاء کرد، که طی آن مونتاژکاران با گذراندن 200 تا 250 ساعت آموزشی، موفق به دریافت گواهینامه فنی و حرفه‎ای خواهند شد.

به گفته فرید شیبانی مدیر فروش و بازاریابی بست‎ویژن، این شرکت تصمیم دارد پس از برگزاری چنین کلاس‎هایی در شهر اصفهان، این طرح را جهت افزایش سطح فنی تولیدکنندگان در و پنجره، در سایر نقاط کشور نیز اجرا کند.

گروه صنعتی پترو پویا گرانول آریانا، شرکت تولیدکننده پروفیل بست‎ویژن، همواره به آموزش و ارتقاء کیفیت توجه خاصی داشته و امضاء تفاهم‎نامه با سازمان فنی‎وحرفه‎ای استان اصفهان نیز از جمله تلاش‎های بست‎ویژن در این راستا به شمار می‎رود.

شایان ذکراست، پتروپویا که به صورت تخصصی، تولید و عرضه پروفیل‎ یو.پی.وی.سی را از سال 1389 آغاز کرده است، هم‎اکنون با بهره‏ گیری از هفت خط اکسترودر، سهم عمده ای در بازار پروفیل یو.پی.وی.سی ایران دارد. همچنین کلیه محصولات تولید این شرکت از تاریخ تولید (حک لیزری روی پروفیل) به مدت پانزده سال در برابر تغییر شکل و رنگ گارانتی می ‏باشند. پروفیل ‏های بست ویژن دارای بیمه ایران و در دو نوع چهار و سه حفره و همچنین در دو سری لولایی و کشویی به کلیه فعالان صنعت در و پنجره عرضه می‎گردد.


نظرات

سهیل بااصل

بازه قله افتخار دیگری توسط شما فتح شد ارزوی موفقیت وبهروزی درهمگی مراحل کار وزندگی

ثبت نظر

ارسال