آغاز ثبت ‏نام هفتمین نمایشگاه در و پنجره تهران

پنجره ایرانیان: ثبت‏ نام برای شرکت در هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران آغاز شد. شرکت بین‏ المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران ضمن انتشار فراخوان مشارکت در این نمایشگاه، اعلام کرد که برای انجام برنامه‏ ریزی مناسب‏ تر این نمایشگاه که در بهمن ماه برگزار می‏ شود، ثبت‏ نام متقاضیان را آغاز کرده است.
  • دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 16:23

شرکت بین ‏المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران با انتشار فراخوانی از متقاضیان حضور در این نمایشگاه که از ۲ تا ٥ بهمن ماه ۱۳۹۴ برگزار می‏ شود، خواست هرچه زودتر برای تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند. در ابتدای این فراخوان آمده است: «با توجه به استقبال چشمگیر متقاضیان مشارکت در این نمایشگاه، این شرکت درنظر دارد به‏ دلیل محدودیت فضای نمایشگاهی و به‏ منظور برنامه‏ ریزی مناسب ‏تر، امور اجرایی ششمین دوره نمایشگاه و استقرار و جانمایی متقاضیان مشارکت را هرچه سریع‏ تر آغاز کند.»

گفتنی است، تکمیل این فرم در حکم پیش ثبت‏ نام بوده و ثبت‏ نام نهایی یک ماه پس از دریافت این فرم و به ترتیب اولویت آنها آغاز خواهد شد.

همچنین در خصوص متراژ در خواستی در این فراخوان آمده است: « متراژ درخواستی در فرم پیش ثبت نام توسط ستاد برگزاری نمایشگاه بررسی شده و تنها درصورت امکان تأمین فضای مورد درخواست، نسبت به واگذاری آن اقدام خواهد شد. بدیهی است ارسال این فرم به منزله پذیرش قطعی مشارکت در نمایشگاه نخواهد بود.»

متقاضیان برای تکمیل و ارسال این فرم می ‏توانند به سایت شرکت بین ‏المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران مراجعه کنند.


ثبت نظر

ارسال