رونمایی رسمی محصولات جدید دکتر وین

پنجره ایرانیان: دکتر وین با حضور در نمایشگاه در و پنجره گیلان در تابستان امسال، از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد.
  • شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 9:11

نمایشگاه در و پنجره گیلان در حالی نخستین دوره خود را تجربه کرد که بیش از 25 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‫های گیلان، تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین و قم آخرین تولیدات و فناوری های نوین خود را در زمینه انواع درهای ضد سرقت و پنجره های دوجداره یو.پی‫.وی‫.سی و آلومینیومی، یراق آلات و صنایع وابسته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده بودند.

شرکت کاروانسرای نازنین، تولید کننده پروفیل با نشان تجاری دکتر وین، با حضور در این نمایشگاه از جدیدترین محصولات خود، شامل دو نوع پروفیل بازسازی و کشویی، رسما رونمایی کرد. در همین خصوص امیر طیار مدیر روابط عمومی شرکت کاروانسرای نازنین به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: برگزاری نمایشگاه در و پنجره گیلان، فرصت مناسبی بود تا از دو محصول جدید دکتر وین رسما پرده ‫برداری شود. مدیر روابط عمومی دکتر وین در ادامه افزود: پروفیل‫ های کشویی دکتر وین و همچنین پروفیل‫ های بازسازی، ازجمله محصولاتی بود که در نمایشگاه در‫ و پنجره گیلان رونمایی شد.

 لازم به ذکر است نخستین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و صنایع وابسته از تاریخ 30 تیر لغایت 2 مرداد ماه 94 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در شهر رشت برپا بوده است.


ثبت نظر

ارسال