بازدید هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان پنجره از خط تولید 4 کارخانه

پنجره ایرانیان: عضای هیات مدیره و بازرسان انجمن یادشده ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت‌های هورامکو، ایمن شیشه سپهر و فرگان آسیا، از نزدیک در جریان نحوه تولید محصولات این برندهای خوشنام قرار گرفتند.
  • شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 9:5

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید

فرایند تولید در و پنجره و شیشه و محصولات مرتبط با صنعت ساختمان در 4 واحد تولیدی خوشنام زیر ذره‌بین هیات ویژه انجمن کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران قرار گرفت. به گزارش پنجره ایرانیان، اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن یادشده ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت‌های هورامکو، ایمن شیشه سپهر و فرگان آسیا، از نزدیک در جریان نحوه تولید محصولات این برندهای خوشنام قرار گرفتند. روز چهارشنبه نهم اردیبهشت‌ماه امسال مدیران شرکت‌های یادشده با روی باز درهای واحد تولیدی خود را به روی هیات مدیره انجمن در و پنجره یو.پی.وی.سی و بازرسان این نهاد صنفی گشودند تا استانداردهای تولید و نصب محصولات مورد ارزیابی فنی بازدیدکنندگان قرار گیرد. در جریان این بازدید آقایان وحید جلالی‌پور اخوان دستمالچی ، سعید ابن‌الرضا، سید محمد عزیزی از اعضای هیات مدیره و حسین محمدی ، پیمان خلیل‌زاده، محمد تاجری، بازرسان انجمن و همچنین امیر شیری مدیریت نشریه پنجره ایرانیان ، فرهاد جلالی‌پور، مدیر عامل شرکت پن‌ساز و علیرضا ابن‌الرضا مدیرعامل شرکت شعاع پنجره حضور داشتند، مدیران و کارشناسان و تیم تولید شرکت‌های بازدید شده به پرسش‌ها پاسخ دادند. به گفته وحید جلالی‌پور، دبیر انجمن در و پنجره یو.پی.وی.سی هدف از این بازدیدها نظارت بر فعالیت شرکت‌های عضو انجمن و بررسی چگونگی رعایت استانداردهای مورد نظر انجمن در فرایند تولید این واحدهای صنعتی است و همچنین ظرفیت تولید، ماشین‌آلات و مواد اولیه مورد استفاده هم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره درباره ارزیابی بازدید هیات اعزامی از واحد تولیدی و صنعتی هورام سازه پارسیان (هورامکو) واقع در شهرک صنعتی کاوه به پنجره ایرانیان می‌گوید: نیروهای جوان، خوب و سرزنده‌ای مدیریت شرکت هورامکو را بر عهده دارند و نیروی جوان اما با تجربه و دانش کافی در فرایند تولید و نصب هورامکو از مزیت‌های آشکار این عضو انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران به شمار می‌رود. او با اشاره به منظم بودن خطوط تولید با چیدمان مناسب ماشین آلات، دقت نظر و کنترل جدی مدیران بر کلیه تولیدات شرکت هورامکو تصریح کرد: یکی از مواردی که در بحث نظارت و قیمت‌گذاری در جریان این بازدید مطرح شد، موضوع قیمت‌شکنی و عرضه در و پنجره با قیمت پایین‌تر از قیمت تمام شده یک پنجره استاندارد بود که مقرر شد تا اعضای انجمن استانداردهای تولید و محاسبات قیمتی را کنترل کنند که باعث تخریب فضای رقابتی نشود. گفتنی است شرکت شرکت هورام‌ سازه پارسیان (هورامکو) تولید کننده انواع در و پنجره یو.پی.وی.سی و شیشه‌های دو و سه جداره عایق با مدیریت رضا کاظمی، به همت جمعی از متخصصان و کارشناسان جوان و مجرب ایرانی در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و همواره تلاش دارد کیفیت محصولات و خدمات خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کند.
هیات ویژه انجمن در و پنجره یو.پی.وی.سی در ادامه سفر یک روزه خود به شهر ساوه استان مرکزی از کارخانه ایمن شیشه سپهر در شهرک صنعتی کاوه بازدید کردند. دبیر انجمن درباره بازدید از این واحد تولیدی و صنعتی اظهار داشت: شرکت ایمن شیشه سپهر در نوک هرم مدیریتی خود از افراد علمی و نخبه‌ای چون مهدی تکیان رییس هیات مدیره حسین زجاجی دبیر و عضو هیئت مدیره و دیگر افراد علمی که توان تجربی ویژه‌ای نیز در اختیار دارند، سود می‌برد. او در گفتگو با پنجره ایرانیان با اشاره به فعالیت این شرکت در زمینه تولید شیشه اظهار کرد: این شرکت با استفاده از توان روباتیک، ماشین‌آلات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، به کار گیری توامان علم و تجربه با استفاده از پرسنل توانمند بومی توانسته‌است در جمع شرکت‌های معتبر و شناخته شده قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار ما، هیات اعزامی انجمن در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران در پایان بازدید روز نهم اردیبهشت‌ماه به درخواست مدیریت شرکت فرگان آسیا، پاسخ مثبت دادند و با حضور در این واحد شناخته شده در صنعت تولید در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی در شهرک صنعت شمس‌آباد تهران ، توانمندی شرکت فرگان آسیا را مورد ارزیابی قرار دادند. به گفته وحید جلالی‌پور حجم دپوی محصولات، کیفیت مواد مورد استفاده، نحوه تولید، تکنولوژی ماشین‌الات در این بازدید زیر ذره‌بین هیات منتخب انجمن قرار گرفت که نشان از حرکت حرفه‌ای این عضو انجمن در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران دارد. گفتنی است شرکت فرگان آسیا، با هدف باز کردن پنجره‌ای رو به افق‌های دور در سال ١٣٨٦ تأسیس شده و با بهره‌گیری از نیروی مهندسی مجرب در زمینه طراحی پنجره و نیز با تجربه فروش و بازاریابی، موفق به بنیان نهادن دیدی نوین در زمینه صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی شده و مدیریت آن را بهزاد نثاری بر عهده دارد.
نمره عایق کویر یزد در آزمون انجمن
همچنین در ادامه بازدیدهای ادواری انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی یک هفته بعد یعنی روز دوشنبه 14اردیبهشت ماه سال 94 هیات مدیره انجمن با حضور آقایان معتضدی ، ابن‌الرضا، عزیزی و محمود جلالی‌پور از کارخانه عایق کویر یزد، بازدید کردند. جلالی‌پور در این خصوص می‌گوید: خط تولید این مجموعه با قابلیت 240 یونیت پنجره ، ماشین‌آلات نوین آلمانی ، عوامل تولید، کارشناسان و پرسنل مجرب با دانش فنی مثال‌زدنی، همچنین با استفاده از پروفیل‌های وکا، سیندژ و ویستابست از افتخارات انجمن محسوب می‌شود.
وی در ادامه افزود: استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین یراق‌آلات تولید شده در تکنولوژی نوین آلمانی از دیگر ویژگی‌های شرکت عایق کویر یزد به شمار می‌رود. جلالی پور اضافه کرد: شایان ذکر است در پروژه‌های مسکن مهر این گروه صنعتی به جهت کاهش قیمت، از یراق‌آلات ترک استفاده می‌شود. وی در پایان اظهارات‌اش در خصوص شرکت عایق کویر یزد گفت: نظم و ترتیب در خور تقدیری در این مجموعه قابل مشاهده می‌باشد. جلالی پور درخصوص اهداف انجمن از این بازدیدها به نشریه پنجره ایرانیان گفت: بازدید از شرکت‌های عضو بخصوص اعضای هیات مدیره انجمن،با هدف بررسی کیفیت و کمیت تولید و نظارت بر بازار و ارائه محصولات انجام می‌شود. گفتنی است مدیریت شرکت عایق کویر یزد را اخوان دستمالچی عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره برعهده دارد.
گفتنی است گروه تولیدی عایق کویر یزد، متشکل از سه شرکت تولیدی به نام‌های تجاری پنجره عایق کویر (تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی)، تک آلومینیوم کویر (تولید درب و پنجره آلومینیوم) و مهسان توری‌ساز (تولید توری‌های پلیسه‌ای جمع شونده) به منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفظ سرمایه‌های ملی، در زمینه ساخت در و پنجره دوجداره و توری‌های پلیسه ای جمع شونده، فعالیت خود را از سال 1385 آغاز و محصولات و خدمات خود را در سراسر کشور عرضه کرده است. به گزارش پنجره ایرانیان، شرکت پنجره عایق کویر با مدیریتی توانمند، بهره‌گیری از سیستم مدیریت کیفیت و به کارگیری مواد اولیه مرغوب و خدمات پس از فروش مناسب به آرمان‌های خود از جمله کسب رضایت مشتری رسیده است. لازم به ذکر است تمام مراحل تولید و نصب مطابق با استانداردهای بین المللی (RAL GA 716/1 آلمان)، توسط مهندسین و افراد آموزش دیده از شرکت veka آلمان در این شرکت انجام می‌گیرد.

نشریه پنجره ایرانیان - سال هشتم - شماره 92 - خرداد 94


ثبت نظر

ارسال